Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana2013 skriver: Hej er jeres maver begyndt at vokse, ihjj synes ikke rigtig min vokser, så håber at babyen har det godt, skal heldigvis til køns scanning i morgen det bliver så godt at se den lille igen <3
Hej er jeres maver begyndt at vokse, ihjj synes ikke rigtig min vokser, så håber at babyen har det godt, skal heldigvis til køns scanning i morgen det bliver så godt at se den lille igen <3
Inden for den sidste uge er min mave forvandlet fra at se småfed ud til at bule som en rigtig babybule. Det er bare så dejligt. Men var lidt vildt det bare sådan kom fra den ene dag til den anden :-) Spændende med kønsscanning! Jeg var selv afsted igår. vi skal have en lille pige. Opdater endelig når i har været af sted :-)
mrhl skriver: Inden for den sidste uge er min mave forvandlet fra at se småfed ud til at bule som en rigtig babybule. Det er bare så dejligt. Men var lidt vildt det bare sådan kom fra den ene dag til den anden :-) Spændende med kønsscanning! Jeg var selv afsted igår. vi skal have en lille pige. Opdater endelig når i har været af sted :-)
Lykke:) skriver: Min vokser en del synes jeg! Hvor spændende med kønsscanningen!
Min vokser en del synes jeg! Hvor spændende med kønsscanningen!
Jeg er 2. gangs gravid, så her er maven så tydelig at folk direkte spørger til den og siger tillykke.. Det er dejligt, men frygter at den bliver ved med at vokse i det her tempo, for så bliver jeg KÆMPE
Ja.. Min er alt for stor.. GG..
Andre folk kan ikke umiddelbart se at maven er vokset, men kan jeg selv og kæresten :-)
Jeg synes at jeg allerede er ved at være stor, maven har i hvert fald taget form. er andengangs og idag 17+5
billede er i den anden tråd jeg har oprettet i forgårs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128