modesty skriver:
31.
Jeg tror at det kommer meget an på hvad du vil med dit liv - og risikoen er jo så at du først finder ud af hvad du vil med dit liv når det er "for sent" og barnet er der.
Jeg har en veninde der blev mor for første gang da hun var 23. Hun har så absolut fortrudt at hun blev mor i en ung alder. Hun tog en uddannelse hun egentlig ikke havde lyst til, så hun kunne få et job og tjene til familien, for det var nødvendigt. Det resulterede så i en karriere hun ikke ønskede og adskillige lange sygemeldinger med stress før hun her 10 år senere endelig er i gang med at kæmpe sig til den uddannelse hun gerne ville have.
Selvfølgelig kan man få børn i en ung alder, men jeg tror at det enten kræver at man ikke har de store ambitioner karrieremæssigt eller at man virkelig har en (holdbar) plan for hvordans ens uddannelses- og karriereliv skal se ud.
Jeg har en uddannelse, og fast job. i en alder af 18 år.. min uddannelse var i hus lige 2 måneder efter jeg var blevet 18 år. min plan har altid været at få tidligt børn, hvis jeg havde været sammen med ''faderen'' i mere end 2 år.. inden vi begyndte..
i den uddannelse jeg har, kan man læse til en masse.. '' gruppeleder'' tilidsrepresentant'' forflytningsindstruktør...
jeg ved hvad jeg vil... men ja.. det er vigtigt at man vælger det rigtige!
for din veninde klare uddannelsen!.. og kommer til at se lysere på tilværelsen! hun er garanteret en fantastisk mor! - men man skal også være glad for det man laver! 
Anmeld