Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
29
20 da jeg blev gravid og 21 når jeg føder
Camille Mørch Andersen skriver: Hvor gamle var i første gang, i skulle være mammi ?
Hvor gamle var i første gang, i skulle være mammi ?
Nr 1 var jeg 21 år men Emma død i min mave i uge 17
Nr 2 var jeg 24 år 2 mdr efter føde jeg
Nr 3 var jeg 30 år 4 mdr før jeg bliv 30
Nr 4 var jeg 33 år. 1 mdr før
Skal ikke have flere været gravid hele 11 gang jo
Mvh
henriette
DianaRJS skriver: jeg "ville" ikke jeg blev gravid på p-piller, anden gang mini-piller og denne her gang p-stav og et sprunget kondom men altså de kom og så var de self også mere end velkommene men både og.... elsker mine børn som bare fanden, men der har også været rigtig mange udfordringer omkring at være ung mor.... på mange ting havde jeg nok hvis jeg kunne kave det om, valgt at vente til nu her... men på andre ting har jeg nydt at være ung mor så både fordele og ulemper
jeg "ville" ikke
jeg blev gravid på p-piller, anden gang mini-piller og denne her gang p-stav og et sprunget kondom
men altså de kom og så var de self også mere end velkommene
men både og....
elsker mine børn som bare fanden, men der har også været rigtig mange udfordringer omkring at være ung mor.... på mange ting havde jeg nok hvis jeg kunne kave det om, valgt at vente til nu her... men på andre ting har jeg nydt at være ung mor så både fordele og ulemper
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128