Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camille Mørch Andersen skriver: Halvt år, hvis ikke længere og det samme hver månede.. gjort det hver dag. (lige efter min mens stoppede, til den desværre kom igen). flere end 1 gang om dagen..
Halvt år, hvis ikke længere og det samme hver månede.. gjort det hver dag. (lige efter min mens stoppede, til den desværre kom igen). flere end 1 gang om dagen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du har taget p-piller før kan der godt gå noget tid før kroppen finder sig selv igen. Ellers så er mit bedste råd at prøve at slappe af så godt du kan omkring pb. Selvom det er meget nemmere sagt end gjort.
Det er helt normalt, som du sikkert ved at der går op til 1 år før man opnår en graviditet
malle23 skriver: Hvis du har taget p-piller før kan der godt gå noget tid før kroppen finder sig selv igen. Ellers så er mit bedste råd at prøve at slappe af så godt du kan omkring pb. Selvom det er meget nemmere sagt end gjort. Det er helt normalt, som du sikkert ved at der går op til 1 år før man opnår en graviditet
tjaa.. har ikke taget p-piller i snart 1 år:i
ikke længere brunt udflåd, hvilken altid har vist sig at mit lort kom med det samme:d
begynder langsomt at tro at ... at jeg virkelig har været heldig! kan slet ikke vente nu til jeg kan tage en test!..
bare mit lort ikke kommer
Camille Mørch Andersen skriver: ikke længere brunt udflåd, hvilken altid har vist sig at mit lort kom med det samme:d begynder langsomt at tro at ... at jeg virkelig har været heldig! kan slet ikke vente nu til jeg kan tage en test!.. bare mit lort ikke kommer
Det lyder altså så grimt når du kalder din mens for "lort"
VråJepsen skriver: Det lyder altså så grimt når du kalder din mens for "lort"
i mit tilfælde, er det noget ''lort'' fordi det er så uønsket! så thumps up!
Københavnermor skriver: Ej en skør kommentar og sikke da nogle smileys. Kender da mange der kalder sin mens for lort.
Ej en skør kommentar og sikke da nogle smileys. Kender da mange der kalder sin mens for lort.
som sagt.. i mit tilfælde, er mens ( lort!!!) i mine øjne! - når man virkelig ikke ønsker det skal komme!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128