1. jordemoder besøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
10 svar
4 synes godt om
25. juni 2013

grinny

Og det gik så fint så fint 

Vi hørte det lille hjerte slå  Det er første gang vi har hørt det så det var helt fantastisk at høre det, og så ved vi at der stadig er liv i skumfidusen derinde 

Jeg har tabt mig 400 g., men dette er helt fint da jeg i forvejen er overvægtig, så hun var hel tilfreds 

Maven er begyndt at se rigtig gravid-mave agtig ud, og ligner ikke bare en delle,  så det er dejligt at kunne vise den frem nu og folk faktisk kan se at jeg er gravid og ikke bare har taget på  

Alt i alt en super god oplevelse. Nu venter vi bare på at det bliver d. 6/7 for så skal vi nemlig ind og se hvad der gemmer sig derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

mommy1991

grinny skriver:

Vi hørte det lille hjerte slå  Det er første gang vi har hørt det så det var helt fantastisk at høre det, og så ved vi at der stadig er liv i skumfidusen derinde 

Jeg har tabt mig 400 g., men dette er helt fint da jeg i forvejen er overvægtig, så hun var hel tilfreds 

Maven er begyndt at se rigtig gravid-mave agtig ud, og ligner ikke bare en delle,  så det er dejligt at kunne vise den frem nu og folk faktisk kan se at jeg er gravid og ikke bare har taget på  

Alt i alt en super god oplevelse. Nu venter vi bare på at det bliver d. 6/7 for så skal vi nemlig ind og se hvad der gemmer sig derinde 

Dejligt Det bliver spændende hvad maven gemmer på!!

Anmeld

25. juni 2013

grinny

emmagirl skriver:

Dejligt Det bliver spændende hvad maven gemmer på!!

Ja, glæder mig også rigtig meget  Er blevet spået til at det bliver en pige, men har selv drømt at det bliver en dreng 

Anmeld

25. juni 2013

mommy1991

grinny skriver:

Ja, glæder mig også rigtig meget  Er blevet spået til at det bliver en pige, men har selv drømt at det bliver en dreng 

Hehe, jaaa bliver spændende hvem der har ret så  

Anmeld

25. juni 2013

grinny

emmagirl skriver:

Hehe, jaaa bliver spændende hvem der har ret så  

Haha, ja 

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

Hvor dejligt, det er nu også helt specielt at høre hjertet slå 

Anmeld

26. juni 2013

grinny

Nessie skriver:

Hvor dejligt, det er nu også helt specielt at høre hjertet slå 

Ja det er en dejlig oplevelse. Har ikke hørt det de gange vi har været til skanninger, så har "kun" set det blinke, men nu er der faktisk lyd på hjertet 

Anmeld

26. juni 2013

Nessie

grinny skriver:

Ja det er en dejlig oplevelse. Har ikke hørt det de gange vi har været til skanninger, så har "kun" set det blinke, men nu er der faktisk lyd på hjertet 

Det er bare skønt 

Vi hørte hjertelyden da vi blev skannet på klinikken, og vi blev noget  overraskede, for vidste slet ikke at de kunne få lyd på så tidligt 

Anmeld

26. juni 2013

grinny

Nessie skriver:

Det er bare skønt 

Vi hørte hjertelyden da vi blev skannet på klinikken, og vi blev noget  overraskede, for vidste slet ikke at de kunne få lyd på så tidligt 

Hold da op, det var godt nok også tidligt. 

Anmeld

26. juni 2013

Diana2013

grinny skriver:

Dejlig opdate bliver spændende hvad der gemmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.