Frieri i udsigt, eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2008

Tut

Hej piger,

Vi har jo lige været i thailand, og dernede var vi hos en skrædder hvor Christian fik syet nogle skjorter.

Da vi kom for at hente skjorterne, siger skrædderen til mig, om jeg ikke skal have syet en kjole..

Christian spørger så, om de også kan sy brudekjoler...... WHAT!!!!!!8D

Hvor kom det lige fra?

Manden siger at ja det kan de godt, men at det krævede mere end 1 fitting (som en skjorte kræver), så siger Christian gud-hjælpe-mig, "ej skat det skal du da have lavet så, så kan du få den præcis som du vil have den" (?)

Que Pasa????

Han ved at jeg gerne vil giftes, og at hele familien har presset lidt på efter vi har fået Noah, men han har aldrig selv talt om det.. og altid kun kommenteret det med et "nu må vi se hvad der sker".

Kan der mon være noget i opløb?

Jeg vil ikke sætte næsen for højt op efter det hvis der ikke sker noget... Men han har aldrig selv bragt det på banen før..

Mette - Som ikke kan lade være med at håbe (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2008

birgittemarie

Iiih, hvor spændende 8D

Der må da være noget under opsejling, når han finder på sådan noget! Denslags spøger man vel ikke med, hvis man ikke har det under alvorlig overvejelse (L)

Knus fra Birgitte, som krydser fingre for dig og glæder sig til at høre mere...

Anmeld

19. marts 2008

Ny mor

hmmmmm....jeg tror det tegner rigtig godt...et eller andet MÅ han have i tankerne ;)
Xxxxxxxxx fingre for der snart sker noget mere, he, he :D
kh Birgitte

Anmeld

19. marts 2008

Sille

ja der må da være noget i sigte..:D
Fik du så lavet kjolen eller skal i derned igen på et tidspunket?

Anmeld

19. marts 2008

Tut

Vi skal derned igen - mine forældre har et hus der.

Anmeld

19. marts 2008

Sille

Tut skriver:

Vi skal derned igen - mine forældre har et hus der.

Lucky you...:D

det spændende... men mon ik der er noget i vente.. ellers ville han vel ik ha sagt det...:)

Anmeld

19. marts 2008

bette

UHH krydser ihvertfald finger;)
kunne ihvertfald godt tyde på at han går i gifte tanker.. hehe

Anmeld

19. marts 2008

Loggidut

ja truttelitut...med mindre han har planlagt at få dig gift væk...så skulle den da vist snart være påplads...du ved jo mænd er nogle fjolser til at sige det rent ud...så mon ikke han har givet dig et vink med en vognstang

havde det været mig havde jeg spurgt om hvad tid han da regnede med i skulle giftes!

stort tillykke....tør jeg sgu godt sige....hvor er det fedt!

Anmeld

21. marts 2008

Sille(smil)

Han må da helt bestemt have et frieri i tankerne;) Tror bare at nogle mænd har lidt svært ved at tage sig sammen og går og venter på en oplagt chance for at stille det store spørgsmål.
Altså jeg bliver sgu nok aldrig gift, for Mikkel går og venter på en meget romantisk situation til sit frieri - sådan noget med udsigt over bjerge, solnedgang og masser af blomster og hvor tit er det lige vi er sådan et sted? Aldrig!!!!

Jeg krydser fingre for at der er et frieri på vej til dig....(L)

Sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.