Afbudsrejser. Hjælp mig. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
6 svar
3 synes godt om
25. juni 2013

MIWULA

Manden og jeg har snakket om at kigge efter afbudsrejser og måske så tage 1 uge afsted til et eller andet billigt land..

Vi snakkede om at måske siden dagen før og se om der er noget også tage afsted..

Men hvor skal jeg kigge. Kan i hjælpe mig.. Kender i nogle gode hjemmesider eller noget????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Noneother

Der er siderne fra de forskellige flyselskaber..

-og eller er der afbudsrejser.dk

Anmeld

25. juni 2013

MIWULA

Noneother skriver:

Der er siderne fra de forskellige flyselskaber..

-og eller er der afbudsrejser.dk

Ja dem bruger jeg også.. jeg tænkte bare mere om der var en der var RIGTIG god eller noget.. hehe

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

MIWULA skriver:

Manden og jeg har snakket om at kigge efter afbudsrejser og måske så tage 1 uge afsted til et eller andet billigt land..

Vi snakkede om at måske siden dagen før og se om der er noget også tage afsted..

Men hvor skal jeg kigge. Kan i hjælpe mig.. Kender i nogle gode hjemmesider eller noget????

24 timers afbudsrejser. Der er stort set samlede alle afbudsrejser, fra alle selskaber. har selv bestilt to rejser ved at kigge der. 

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

MIWULA skriver:

www.afbudsrejser24.dk

Anmeld

25. juni 2013

MIWULA

malle23 skriver:

www.afbudsrejser24.dk

Den vil jeg prøve.. Ihh tusind tak

Anmeld

25. juni 2013

Trekløver(:

MIWULA skriver:

Den vil jeg prøve.. Ihh tusind tak

Selv tak, håber i finder noget godt og billigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.