Fra børn og fulde folk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

ekzunz

Lukas på 4 1/2 sover ofte i vores seng - og det gjorde han også igår.

Da vi skulle sove hopper han op og lægger sig i midten - med hovedet i ben-enden (vi sover 4 i vores seng). Jeg tager mit tøj af og kravler ned for at kysse ham godnat. Han kigger interesseret på mine babser og siger "orv mor - de er godt nok blevet lange" Behøver jeg at sige at farmand skreg af grin......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Mor.sander

Haha..

Det minder mig om min datter da hun var mindre.. Engang sagde hun, " jeg vil være lige så tynd som moster og have lige så store bryster som mor "

Børn er sgu nogle dejlige skabninger

Anmeld

9. juli 2009

charlottekri

behøver jeg at sige at jeg også sidder her og skriger af grin????

Anmeld

9. juli 2009

xx

Haha......den var god

Min datter, der dengang også var 4 år, sagde engang til min mors nabo: Min mors bryster er ikke så lange som min mormors...

Og min gandfætter på 6 år informerede mig lige om at "Josephines mors bryster er KÆÆÆMPE store....men hun har også en lidt stor mave"......bagefter fik jeg så forklaret at Josephine er en fra hans børnehave. Det var åbenbart så stor en opdagelse for ham at han bare måtte dele den med en

Anmeld

9. juli 2009

Diana...

Ha ha her sider både jeg og manden og griner 

Anmeld

9. juli 2009

Miamaja

hehe.. min guldklump er ogsaa  interesseret i mors babser og babser generelt. han kalder dem boobies og kommer sommetider lige hen og skal se. igaar smuttede han hen til farmand og kikkede i hans skjorte og sagde ' boobies gone?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.