Hcg tal - hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.655 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juni 2013

CC1989

Hej igen skønne damer 

I var så søde at hjælpe mig med svar på en RFSU test, som jeg havde læst lidt dårligt om, men som jeg testede positiv på i går og så håber i vil hjælpe mig igen i dag  

Har fået taget en blodprøve hos lægen og den siger at mit HCG tal ligger på 96 .. Jeg har regnet ud at jeg er 3+6 i dag ..

Jeg aner ikke hvad det betyder og sekretæren vidste det heller ikke så hun ville få en af lægerne til at ringe tilbage - men det gider jeg ikke vente på .. Hjælp mig tøser !!

Har set en skala på sundhed.dk der viser at i uge 3 skal det ligge mellem 5-50 og uge 4 mellem 40-1000 osv.. 

Hvordan skal jeg forholde mig til mit HCG tal ? Er det godt eller dårligt? Havde håbet at de bare kunne sige positiv eller negativ til om jeg virkelig er gravid .. 

Hjæææælp !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

sandramor

Altså det er lidt svært at sige om det er godt eller skidt.....
Altså der kan godt lyde en smule lavt MEN du kan være en langsom starter... Altså at du er lidt længere tid om at danne hcg hormon.... Det vigtigste er faktisk hvordan det stiger... Det skal gerne i løbet af 2 dage stige til der dobbelte... Det betyder ofte at der udvikling i graviditeten
Så det ene tal er svært at dømme noget ud fra....
Jeg mindes at mit hcg tal i uge 5 var på omkring 4000 ca... Så steg det til 8000 og til 16000 og igen til 32000 så det passede ret godt med en fordobling hver anden dag.....

Anmeld

25. juni 2013

Louise Jørgensen

Det var godt nok tidligt du har fået taget den blodprøve. Ved godt det er ulideligt at vente på- men når det måske alligevel ikke giver et klart og tydeligt svar.

Hvad med at tage en graviditetstest fra et andet mærke- hvis den er positiv, syntes jeg altså du skal læne dig tilbage og tro på det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.