måske gravid? brunt udflåd :0!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Trinebaby

Camille Mørch Andersen skriver:

det er snart 4-0

Altså nogen kan teste tidligt og andre senere , men du kan jo prøve en test nu eller vente  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Camille Mørch Andersen

Trinebaby skriver:

Altså nogen kan teste tidligt og andre senere , men du kan jo prøve en test nu eller vente  

prøvede en tidligere, igen negativt -.-

Anmeld

25. juni 2013

BigHope13

HvoHvi

håber og håber:s ..

bare noget jeg aldrig har prøvet før, inde det brune kom.. var helt baby lyserødt udflåd ..

har læst i en tidligere debat, at hun først fik lyserødt.. og så brunt.. og det var fordi hun var gravid.. og det lyserøde var fordi ægget satte sig fast:s

håber virkelig bare den er der denne gang .. 

ellers går jeg ud af mit gode sind :*(

Hvis du forventer mens om en lille uges tid, ja så kan det jo godt være en chance at det farvede udflåd er pga en implantationsblødningerne som opstår når ægget sætter sig fast omkring 3+0
Så det er ikke utænkeligt at du kan være gravid, men der er desværre ikke andet at gøre end at vente til mandag-tirsdag næste uge og så tage en test hvis din mens ikke kommer inden.

Det er dybt frustrerende at være igang med projekt baby, men vi kan ikke gøre andet end at vente.

Anmeld

25. juni 2013

Trinebaby

prøvede en tidligere, igen negativt -.-

Jeg kunne først teste 5+3 så der er håb i nu

Anmeld

25. juni 2013

AnthonsMor

Hej alle ??

- jeg er bekymret!.. brunt udflåd, kan først teste mig på mandag!!!

har læst alt muligt med at brunt udflåd kan betyde at man kan være gravid..

men er der andre som måske har fået børn, eller er gravide som havde det ?????..

jeg er forvirret! og vil meget gerne havde svar(

hilsen den bekymrede!

Hos mig har brunt udflåd altid betydet at mens er lige om hjørnet..
Men din krop reagerer måske ikke på samme måde som min gjorde da jeg var gravid - jeg mærkede INGEN symptomer de første 3 måneder

Men kan ikke råde dig til andet end at væbne dig med tålmodighed, for tester du nu kan du både teste falsk positiv og falsk negativ, så hellere vente og se når tiden er der

Held og lykke!

Anmeld

25. juni 2013

L&V

Da jeg havde brunt udflåd var det fordi jeg havde en sa

Anmeld

25. juni 2013

san

jeg havde brun udflåd og tørte mig en gang med lidt blod på, og så gik det i sig selv igen, så var der ikke mere,  det viste sig at jeg var gravid et par dage efter da jeg tog testen...

Anmeld

25. juni 2013

Camille Mørch Andersen

san skriver:

jeg havde brun udflåd og tørte mig en gang med lidt blod på, og så gik det i sig selv igen, så var der ikke mere,  det viste sig at jeg var gravid et par dage efter da jeg tog testen...

min tanke om at jeg er gravid er nemlig, at jeg har haft det blod der kan forekomme når et æg sætter sig fast.. nemlig ...

og det brune har ikke været der mere end 1 gang idag og 2 igår.. de forige dage har det været baby lyserødt :s

+ mine bryster er blevet større og mere ømme.. end normalt!

Anmeld

25. juni 2013

Camille Mørch Andersen

Månsson skriver:

Da jeg havde brunt udflåd var det fordi jeg havde en sa

Sa? hvad er dette? er ikke så kendt med forkortelser

Anmeld

25. juni 2013

L&V

Sa? hvad er dette? er ikke så kendt med forkortelser

spontan abort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.