5+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
7 svar
2 synes godt om
25. juni 2013

Lou

Så er jeg nået til 5+6, det er jo ikke fordi der rigtig er sket noget, men kan måske ane at min muffin buler lidt mere ud, men det kan også være tilfældigt... altså den måde jeg står på evt.  

Her har i først fra uge 4+ og nederts 5+6

Er så spænt på at se hvornår den rigtig begynder at vokse, kan se på mavebillederne at det er meget forskelligt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Lou skriver:

Så er jeg nået til 5+6, det er jo ikke fordi der rigtig er sket noget, men kan måske ane at min muffin buler lidt mere ud, men det kan også være tilfældigt... altså den måde jeg står på evt.  

Her har i først fra uge 4+ og nederts 5+6

Er så spænt på at se hvornår den rigtig begynder at vokse, kan se på mavebillederne at det er meget forskelligt. 

Kan da godt se en fin lille baby hule
Jeg fik faktisk først mave efter uge 20..

Anmeld

25. juni 2013

Lou

MiichellaMalou skriver:

Ihh tak !!!
Ja eller også er jeg bare blevet lidt tykkere siden første billede  Men det kunne godt ligne lidt en lille bitte baby bule når man ser billederne ved siden af hinanden... 

det er utroligt at der er så meget forskel på hvornår maven begynder at vokse.. blev du ikke utålmodig så? Eller var du glad for at maven ikke var så stor?

Anmeld

25. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

Lou skriver:

Ihh tak !!!
Ja eller også er jeg bare blevet lidt tykkere siden første billede  Men det kunne godt ligne lidt en lille bitte baby bule når man ser billederne ved siden af hinanden... 

det er utroligt at der er så meget forskel på hvornår maven begynder at vokse.. blev du ikke utålmodig så? Eller var du glad for at maven ikke var så stor?

Synes nu det ligner en lille baby hule
Jeg begyndte og tænke om han overhovedet kunne være derinde. Det tænker jeg faktisk stadig for er stadig ikke så stor når man tænker på jeg er i uge 27 nu, :p men er alligevel glad for jeg ikke er så stor pga bækkenløsning og pga den varme vi har haft.

Anmeld

25. juni 2013

Lou

MiichellaMalou skriver:

Synes nu det ligner en lille baby hule
Jeg begyndte og tænke om han overhovedet kunne være derinde. Det tænker jeg faktisk stadig for er stadig ikke så stor når man tænker på jeg er i uge 27 nu, :p men er alligevel glad for jeg ikke er så stor pga bækkenløsning og pga den varme vi har haft.

Det håber jeg det er 

Nej der er selvfølgelig fordele og ulemper ved både at være stor og lille.. Så det er bare med at se på de positive sider. Men en ting kan du være sikker på, det er at han skal nok tage alt den plads han har brug for!! 

Anmeld

25. juni 2013

Rødhætte

MiichellaMalou skriver:

Samme her.. Bare så øv når man gerne vil have en strutmave. Men fordelen må være at jeg ingen strækmærker fik

Anmeld

25. juni 2013

otlitrom

Er sjældent forbi herinde, men nu spotter jeg, at du er gravid! TILLYKKE LOU! Hvor er det fedt! 

Anmeld

25. juni 2013

Lou

kitty skriver:

Er sjældent forbi herinde, men nu spotter jeg, at du er gravid! TILLYKKE LOU! Hvor er det fedt! 

Nej du har da nok også fået rigeligt at se til, det vildt hva... At gå og have svært ved at få børn og så får i to i rap  Det er da skønt!!

Ja det ser ud til at det er lykkes nu i 3. Forsøg, det så spændende og vi er så lykkelig,  Men er også så bange for at der skal gå noget galt... Puha glæder mig så meget til vores første scanning fredag i næste uge.. Tiden snegler sig afsted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.