Vi var igennem 5 forsøg, før jeg fortalte mit arbejde det. Jeg var ret bange for at miste mit job, og jeg syntes ikke at det var rart, at mit arbejde skulle vide noget så personligt om mig. Samtidig var jeg jo sikker på, at det ville lykkes ved hvert forsøg, og jeg kunne udnytte mine hjemmearbejdsdage til at tage til scanninger mm. Det blev dog alt for stressende til sidst, så en dag gik jeg ind til min chef og sagde det. Jeg gjorde det bare, i stedet for at bygge en masse nervøsitet op.
Jeg er rigtig glad for, at jeg endelig fik gjort det. Min chef var meget forstående, og jeg har fået fri til mine scanninger og fået lavet en paragraf 56, så de får dækket mine sygedage.
Ledergruppen på mit arbejde har fået det at vide, 3 personer, samt 1 person i økonomi, som skal refundere min løn hos kommunen. De har respekteret mit ønske om, at jeg ikke ønsker at snakke om det på mit arbejde, og jeg har ikke oplevet at blive dårligt behandlet pga. barnløshedsbehandling.
Jeg kan ikke sige, hvad der er bedst for dig, men for mig var det en kæmpe sten der faldt fra mit hjerte, da jeg fik det fortalt.
Anmeld