Hvor mange tudeture er 'normalt' efter en fødsel?
Det meste af tiden har jeg det helt fint, men nogle gange kammer det bare over og så føler jeg bare det er så hårdt og begynder at græde og må trøstes af min kæreste.
Det er mest om aftenen når jeg bare er træt og syntes den lille skal sove så jeg kan sove og baby bare ikke vil sove... igår aftes havde baby fx sovet en times tid da jeg tænkte, at nu ville jeg også lige lægge mig og få en lur, fordi jeg var træt. Så vågnede baby selvfølgelig 5 minutter efter og var sulten og der gik 3 timer før baby ville sove igen og så var jeg jo mere end overtræt på det tidspunkt og kunne bare slet ikke mere 
Havde det fint den første uges tid efter fødslen, udover et par tårer da vi arbejdede på amning pga. et meget spændt bryst... men på 10. dagen havde jeg en 'rigtig' tudetur og nu har jeg haft 2 mere siden (15. dag efter fødsel nu) og føler lidt det er et nederlag med at jeg græder så meget og føler ikke at en god mor bare skal gå og tænke om barnet ikke nok snart vil sove og om det virkelig kan passe at baby nu er sulten igen, når man syntes man lige har ammet...
Ved ikke hvor mange tudeture er normalt og jeg er bare så bange for at det udvikler sig til mere 
Anmeld