35+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
1 svar
2 synes godt om
25. juni 2013

Lund18

Nu nærmer det sig jeg har været på barsel en lille uge, og må indrømme jeg er i fuld gang men en masse praktisk  

Ved ikke hvad det er, men føler bare der en en MASSE som skal ordnes inden lillemandne kommer, vi fik malet hele huset + værksted udvendigt i lørdags, så i dag maler jeg vinduer udvendigt og hvis det bliver nogenlunde vejr imorgen skal sokkelen males. 

Desuden mangler vi stadig at samle barneseng og få det sidste på plads. Skal også have fundet ud af at pakke tasken til sygehuset men det må ordnes lidt senere. Også tror jeg hvis tiden er til det at der skal laves lidt frysemad, til den første tid 

Hvad med jer andre, hvad får i jeres barsel til at gå med inden fødslen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

mommy1991

Lund18 skriver:

Nu nærmer det sig jeg har været på barsel en lille uge, og må indrømme jeg er i fuld gang men en masse praktisk  

Ved ikke hvad det er, men føler bare der en en MASSE som skal ordnes inden lillemandne kommer, vi fik malet hele huset + værksted udvendigt i lørdags, så i dag maler jeg vinduer udvendigt og hvis det bliver nogenlunde vejr imorgen skal sokkelen males. 

Desuden mangler vi stadig at samle barneseng og få det sidste på plads. Skal også have fundet ud af at pakke tasken til sygehuset men det må ordnes lidt senere. Også tror jeg hvis tiden er til det at der skal laves lidt frysemad, til den første tid 

Hvad med jer andre, hvad får i jeres barsel til at gå med inden fødslen? 

Jeg er også i gang med at ordne en masse praktisk I dag står den på at lægge hans tøj sammen, pakke taske etc Jeg regner også med at skal have lavet noget frysemad en af dagene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.