Go away, I dont like you:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Klumpe-dumpe

Jeg bare HADER mr. Tiger!!!!

Lige nu er der en på besøg, og Malucca bare NÆGTER at spise sin flaske. Det er i skrig og skrål, at jeg får listet 20-40 ml. i hende. Og tror faktisk ½ ryger ud igen.

Og mor her siger HUN SKAL!!! I weekenden vågnede hun efter natten med total tørre bleer. og igen idag efter morgen luren (5 timer) Så jeg mener jo det er fordi hun ikke får nok væske. Men hun virker ellers "normal" altså med at lege, snakke osv.
Men hendes grød vil hun gerne ha´.så nu har jeg tænkt at tilbyde en flaske og NÆGTER hun stadig, tja så må hun få tynd grød, med en del mere vand og MME.

Hvad gjorde I når de kære små bare ikke vil spise???
Go away Mr. Tiger, I dont like you!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Bondepigen

Hmmm, hun er vel ikke ved at få tænder? Emma gad ikke rigtig spise noget, da hun fik sin første tand, men mener dog at hun gerne ville drikke....

Kan du ikke prøve at google det, for jeg mener at det måske kan blive nødvendig med at blande salt og sukker i det vand hun får hvis det er.... men ellers kan det være du skulle ringe og spørge lægen, hvad du skal gøre...eller sundhedsplejersken... De har nok mere forstand på sådan noget.

Håber da, du får hende til at drikke... Hvad med kamillethe, kan hun mon lide det? Eller saft eller noget...ved godt man ikke må bruge saft i flasken, men det er jo i en god sags tjeneste, så hun i det mindste får noget væske....

Pøj pøj med det.

Anmeld

9. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hmmm, hun er vel ikke ved at få tænder? Emma gad ikke rigtig spise noget, da hun fik sin første tand, men mener dog at hun gerne ville drikke....

Kan du ikke prøve at google det, for jeg mener at det måske kan blive nødvendig med at blande salt og sukker i det vand hun får hvis det er.... men ellers kan det være du skulle ringe og spørge lægen, hvad du skal gøre...eller sundhedsplejersken... De har nok mere forstand på sådan noget.

Håber da, du får hende til at drikke... Hvad med kamillethe, kan hun mon lide det? Eller saft eller noget...ved godt man ikke må bruge saft i flasken, men det er jo i en god sags tjeneste, så hun i det mindste får noget væske....

Pøj pøj med det.

Altså det med tænder kan nemt være, kan se i undermunden at de lægger lige under gummen og hun klør dem, som hun blev betalt for det. Og hendes numse er også lidt rød. (mellem ballerne) Og hun savler helt vildt.

Men det kan jo også være det der 19 uger tigerspring. (blev hun igår) ved de 12 uger ville hun heller ikke drikke flaske. Dog fik hun mere end hun har fået i dag.

Men hvis det forsætter sådan hele dagen ringer jeg til lægen i morgen tidlig.

Knus.

Anmeld

9. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Altså det med tænder kan nemt være, kan se i undermunden at de lægger lige under gummen og hun klør dem, som hun blev betalt for det. Og hendes numse er også lidt rød. (mellem ballerne) Og hun savler helt vildt.

Men det kan jo også være det der 19 uger tigerspring. (blev hun igår) ved de 12 uger ville hun heller ikke drikke flaske. Dog fik hun mere end hun har fået i dag.

Men hvis det forsætter sådan hele dagen ringer jeg til lægen i morgen tidlig.

Knus.

God idé at ringe til lægen i morgen, hvis det bliver ved. Men håber nu, at det lykkes at få hende til at drikke noget mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.