Der skulle vel ikke være en venlig sjæl med lidt overskud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej i dejlige baby-brugere

Jeg tænkte på om, der evt. var en venlig sjæl med lidt tid og lidt overskud, der evt. kunne hjælpe mig med at læse min ansøgning igennem? 

Det er nemlig til drømmejobbet, og kunne virkelig godt bruge nogle tips og erfaringer fra andre. 

Hvis det ønskes, så kan jeg også fremsende mit CV samt link til opslaget for at give et bedre overblik. 

for nogen har tid og lyst til at hjælpe mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

millesofie

Anonym skriver:

Jeg tænkte på om, der evt. var en venlig sjæl med lidt tid og lidt overskud, der evt. kunne hjælpe mig med at læse min ansøgning igennem? 

Det er nemlig til drømmejobbet, og kunne virkelig godt bruge nogle tips og erfaringer fra andre. 

Hvis det ønskes, så kan jeg også fremsende mit CV samt link til opslaget for at give et bedre overblik. 

jeg er desværre super skod til den slags 

håber der er nogen der melder sig 

Anmeld

25. juni 2013

rosinen i pølse enden

Anonym skriver:

Send gerne et link, så læser jeg gerne. Har i tidligere job siddet som en af flere der indkaldte og ansatte.

Anmeld

25. juni 2013

Anonym trådstarter

rosinen i pølse enden skriver:

Send gerne et link, så læser jeg gerne. Har i tidligere job siddet som en af flere der indkaldte og ansatte.

Har sendt dig et brev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.