Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Og jeg er ved at dø er nervøsitet! har været nødt til at ringe til mit arbejde og sige jeg ikke kommer, da jeg har sovet sammenlagt ca 3 timer + jeg har kvalme og ondt i maven og så er der hele 5 timer endnu! Holder det ikke ud!!! for os !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha held og lykke søde du! Det skal nok gå rigtig fint
Glæder mig til en positiv update, vildt du allerede er så langt
Laulund87 skriver: Uha held og lykke søde du! Det skal nok gå rigtig fint Glæder mig til en positiv update, vildt du allerede er så langt
LinLin skriver: Tak - det siger Ricki også Jeg er 12+3 i dag... Indtil videre i hvert fald og jeg håber egentlig ikke på at blive rykket frem, da det så bare kommer endnu tættere på juleaften/nytårJeg skal nok opdatere!
Tak - det siger Ricki også Jeg er 12+3 i dag... Indtil videre i hvert fald og jeg håber egentlig ikke på at blive rykket frem, da det så bare kommer endnu tættere på juleaften/nytårJeg skal nok opdatere!
Kan slet ikke følge med
Så krydser vi for at den ikke bliver rykket
Valle81 skriver: Puha, åhh hvor jeg mindes følelsen. Det er helt ulideligt.Man er så spændt, og samtidig så monster nervøsHåber du klarer dig gennem timerne og får en fantastisk skanning:0)
Puha, åhh hvor jeg mindes følelsen. Det er helt ulideligt.Man er så spændt, og samtidig så monster nervøsHåber du klarer dig gennem timerne og får en fantastisk skanning:0)
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Held og lykke med det i dag. NF er sådan en skøn scanning
Held og lykke med det i dag. NF er sådan en skøn scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128