Der er du jo blevet skruet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sidder og flytter min blog, fra et domæne til et andet, så det er ligesom at sidde og rode i en gammel dagbog  Så jeg faldt lige over det her. Situationen er at jeg har fået opereret en visdomstand ud og...:

Idun spurgte mig; hvor det er du er blevet syet inde i munden, men da jeg ikke kan åbne min mund uden at det gør helt vildt ondt... Så tilbød far, at hun kunne se hvor det var henne, i hans mund... og Idun stikker interesseret hendes hovede, næsten helt ind i fars mund.

Hun peger på en af hans tænder med en plombe i og siger: Du har en ring i tanden!!
- Nååee NARJ! Det er jo der hvor du er blevet skruet far!!!

Så kom vi altså til at fnise, og det er fanmer ikke sjovt, når det gør hamrende ondt at grine... Og Idun syns bare slet ikke det var sjovt!!!

- over and out -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Henriette72

Zafir skriver:

Jeg sidder og flytter min blog, fra et domæne til et andet, så det er ligesom at sidde og rode i en gammel dagbog  Så jeg faldt lige over det her. Situationen er at jeg har fået opereret en visdomstand ud og...:

Så kom vi altså til at fnise, og det er fanmer ikke sjovt, når det gør hamrende ondt at grine... Og Idun syns bare slet ikke det var sjovt!!!

- over and out -

Hvor er det bare sødt

Tror også Selmas far har fået skruet næsten alle tænderne i

Anmeld

9. juli 2009

3rollinger

De har da bare saadan nogen geniale tanker saadan nogen unger

Selvfoelgelig skal vi da vaere samlet paa en eller andne maade. Og naar man ikke lige kan se vores skruer og moetrikker, saa er det da smart at gemme dem inde i taenderne, ha ha.

Et rigtig guldkorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.