Jeg æder og æder, for ikke at ryge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2013

Anonym trådstarter

Og det er sgu hårdt arbejde, phu jeg syntes der er lang vej endnu og tanken om en cigaret bliver mere og mere tiltrængt

Jeg SAAAAAAAVNER at ryge, helt vildt, og æder mega usundt, for at fylde "tomrummet", phu

Bare en "åh, hvor er det synd for mig"-tråd.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

22

Du er sej, og det er så imponerende det du gør. Hep hep herfra.

Anmeld

24. juni 2013

Joan ( Smallie )

Hvor længe har du ikke røget?

Anmeld

24. juni 2013

Weber

Anonym skriver:

Og det er sgu hårdt arbejde, phu jeg syntes der er lang vej endnu og tanken om en cigaret bliver mere og mere tiltrængt

Jeg SAAAAAAAVNER at ryge, helt vildt, og æder mega usundt, for at fylde "tomrummet", phu

Super godt gået so far . 

Jeg vil bare lige opfordre til bogen "endelig ikke ryger" den er super hjælpsom. Min redning er et par af kapitelerne, som jeg slår op i når trangen bliver slem ;-)  

Anmeld

24. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kan bestemt også anbefalde bogen "endelig ikke-ryger"   

Held og lykke! 

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvor længe har du ikke røget?

Er i uge 20, og holdte da vi startede på BP, og det tog os 4 mdr, så 9 mdr ca..... men trangen er ved at drive mig til vanvid!!!

Tænker konstant på en smøg!

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Weber skriver:

Super godt gået so far . 

Jeg vil bare lige opfordre til bogen "endelig ikke ryger" den er super hjælpsom. Min redning er et par af kapitelerne, som jeg slår op i når trangen bliver slem ;-)  

Den har jeg (desværre) læst uden held...

Anmeld

24. juni 2013

Weber

Anonym skriver:

Gj

Den har jeg (desværre) læst uden held...

Det gjorde jeg også,  blev irriteret over de mange fejl, og bogen havde ingen effekt,  men nu efter jeg er stoppet uden bogen, bruger jeg den som "opslagsværk", og her er den super :-)

Anmeld

25. juni 2013

Kløver

Erstat en vane med en anden, og kan anbefale du finder noget andet end mad, tog selv meget på da jeg stoppede med at ryge gerne noget hvor du skal bruge hænderne feks hækle eller strikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.