(februar) Lucas ude og svømme for første gang :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Diana...

Så fik vi os taget sammen til at tage i svømmehalen med Lucas og ihh hvor han synes det var sjovt. og det synes vi andre jo selvfølgelig os. bare øv at vi kom så sent så vi havet ikke tid til at de store tøser os kunne nå og slå sig løs 

Og selvfølgelig os lige nogen billeder.

Knus Diana
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

MoarViborg

Hvor ser det skønt ud!! dejlige billeder!!
Vi har efterhånden været i svømmehallen en del gange, og Maya ELSKER det også bare! En af gangene faldt hun dog i søvn i vandet! tsk tsk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at Lucas synes det var skønt og sikke nogen gode billeder   Vi har ikke været i svømmehallen endnu. Men vi skal til Lalandia her i weekenden, så mon ikke, at der bliver rig lejlighed til, at Lina kommer en tur i vandet 

Anmeld

10. juli 2009

Muffinmus

hvor ser det bare hyggeligt ud...Tor elsker bare ikke vand endnu som sin bror..hun piver også lidt hver gang hun er i bad.
MEn det kan da være det kommer engang.

Anmeld

3. august 2009

Mira0911

Ser virkelig ud til guldklumperne nyder det....
Her må Faderen tage i svømmehallen med Julie... Jeg kommer ikke afsted, der er en lang historie bag det... Og er rigtig træt af det...

Anmeld

3. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Ser virkelig ud til guldklumperne nyder det....
Her må Faderen tage i svømmehallen med Julie... Jeg kommer ikke afsted, der er en lang historie bag det... Og er rigtig træt af det...

Nåå hvorfor er det ikke dig hvis jeg må spørge?

Anmeld

3. august 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nåå hvorfor er det ikke dig hvis jeg må spørge?

skriver det i brev til dig... Synes ikke det er fedt at sprede ud her... Men det bliver lige senere... får gæster nu her...

Anmeld

3. august 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

skriver det i brev til dig... Synes ikke det er fedt at sprede ud her... Men det bliver lige senere... får gæster nu her...

Det er bare i orden.

Anmeld

4. august 2009

D.B.L

Fine billeder af Lucas og Maya )

Har kun været afsted med lille my en enkelt gang. Hun er ikke så glad for vand, og er først for nylig begyndt at hygge sig når hun skal i bad. Min store pige Ella derimod er født som vandhund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.