Barsel keder mig(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
12 svar
5 synes godt om
24. juni 2013

Louise Jørgensen

Hej piger..

Er nu gået på sommerferie fra mit studie og når ferien slutter går jeg direkte på barsel indtil 1/8-2014.  Min lille dreng kommer først til verden engang i slutningen af September start Oktober.

JEG KEDER MIG...!

Læser bøger, går tur, ses med venner og veninder når ikke de arbejder eller går i skole. Hvad får i andre tiden til at gå med. Er i gået i det kreative hjørne eller hvordan? Ville gerne arbejde, men mit bækken tillader det desværre ikke

Det er jo ikke verdens undergang at have masser af tid, jeg har bare svært ved at holde mig selv igang med et eller andet...

Kom frisk med gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Lullaby

Bag en hel masse til fryseren når der kommer barselsbesøg. Bradepandekager, muffins og kanelsnegle.

Lav nemme retter aftensmad og frys ned så I har noget nemt at tø op når bebsen kommer. Man har SÅ lidt overskud de første mange dage. Vi lavede både lasagne, flødekartofler og forskellige sammenblandede retter. De alubakker man kan købe i kvickly passede fint til vores familie på 4 (nu 5)

Anmeld

24. juni 2013

Louise Jørgensen

Lullaby skriver:

Bag en hel masse til fryseren når der kommer barselsbesøg. Bradepandekager, muffins og kanelsnegle.

Lav nemme retter aftensmad og frys ned så I har noget nemt at tø op når bebsen kommer. Man har SÅ lidt overskud de første mange dage. Vi lavede både lasagne, flødekartofler og forskellige sammenblandede retter. De alubakker man kan købe i kvickly passede fint til vores familie på 4 (nu 5)

Ej det er faktisk en skide god ide- vil dog lige vente til jeg flytter i min nye lejlighed hvor fryseren er lidt mere rummelig

Anmeld

24. juni 2013

(august)

ud og svømme da det er godt for bækkenet er også en mulighed 

Anmeld

24. juni 2013

Louise Jørgensen

(august) skriver:

ud og svømme da det er godt for bækkenet er også en mulighed 

Det er jeg startet på

Anmeld

24. juni 2013

(august)

Louise Jørgensen skriver:

Det er jeg startet på

så må du svømme lidt længere, så du får brugt lidt mere tid  og en lang saunatur

Anmeld

24. juni 2013

Louise Jørgensen

(august) skriver:

så må du svømme lidt længere, så du får brugt lidt mere tid  og en lang saunatur

ha ha.. det kan der være nogt om

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hehe, kender følelsen! Jeg var sygemeldt 6måneder af min graviditet! Snork!!!!!!

jeg læste bøger i starten. Ca en Camilla läckberg bog hver anden dag  Haha

og senere gik jeg i krea-mode ( det skal lige siges at jeg ikke havde rørt en symaskine siden folkeskolen! ) jeg syede sengerand, dynebetræk og lavede et patchwork-legetæppe!!!! Det tog så også et par måneder. Haha  DET er i hvert fald en tidsrøver 

Anmeld

24. juni 2013

Louise Jørgensen

Mor11 skriver:

Hehe, kender følelsen! Jeg var sygemeldt 6måneder af min graviditet! Snork!!!!!!

jeg læste bøger i starten. Ca en Camilla läckberg bog hver anden dag  Haha

og senere gik jeg i krea-mode ( det skal lige siges at jeg ikke havde rørt en symaskine siden folkeskolen! ) jeg syede sengerand, dynebetræk og lavede et patchwork-legetæppe!!!! Det tog så også et par måneder. Haha  DET er i hvert fald en tidsrøver 

Hold da op.. det var oså mange måneder at underholde sig selv. Jeg Har overvejet noget kreativt, er bare meget længe siden jeg har lavet noget så har lidt berørings angst for kreativ udfoldelse

Sejt du fik lavet alt det!

Anmeld

24. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Louise Jørgensen skriver:

Hold da op.. det var oså mange måneder at underholde sig selv. Jeg Har overvejet noget kreativt, er bare meget længe siden jeg har lavet noget så har lidt berørings angst for kreativ udfoldelse

Sejt du fik lavet alt det!

Jeg måtte også ty til nettet, for at genopfriske hvordan man tråder en symaskine!!   Men det endte nu meget godt, på trods af at jeg SLET ikke er krea-typen 

Hop ud i det, det er egentlig meget hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.