GeoCaching med børn:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
7 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

MyLove E

Hej hej

Vi GeoCacher en del sammen med Elias og han er rigtig dygtig til det. Så vi har tænkt på om der er andre her inde der gør det med jeres børn for så kunne det være sjovt at mødes og GeoCache sammen???

Vi bor i midtjylland men er helt klar på at køre rundt til andre steder. Vi skal til København og midt sjælland i uge 32

Håber der er nogen der er friske på en tur en dag:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

MyLove E

Tauf skriver:

Hej hej

Vi GeoCacher en del sammen med Elias og han er rigtig dygtig til det. Så vi har tænkt på om der er andre her inde der gør det med jeres børn for så kunne det være sjovt at mødes og GeoCache sammen???

Vi bor i midtjylland men er helt klar på at køre rundt til andre steder. Vi skal til København og midt sjælland i uge 32

Slet ingen??

Anmeld

24. juni 2013

quindelist

Tauf skriver:

Hej hej

Aii hvor cool at i er med på den "dille"

Det er ikke mere end 14 dage side jeg sagde til min mand at det var vi nødt til at prøve

Planen var at forsøge os lidt frem her i sommerferien

Anmeld

24. juni 2013

MyLove E

quindelist skriver:

Aii hvor cool at i er med på den "dille"

Det er ikke mere end 14 dage side jeg sagde til min mand at det var vi nødt til at prøve

Planen var at forsøge os lidt frem her i sommerferien

Min mand har gjort det nogle år:-D Og jeg har så været med i et par år. Elias i et halvt år ca

Håber i kommer til at kunne lide det

Anmeld

24. juni 2013

Mum33

Hvad er det

Anmeld

24. juni 2013

quindelist

Tauf skriver:

Min mand har gjort det nogle år:-D Og jeg har så været med i et par år. Elias i et halvt år ca

Håber i kommer til at kunne lide det

Måske vi skal lokke jer til at give os et grundkursus -tror dog desværre at vi er væk i hele uge 32

Anmeld

24. juni 2013

MyLove E

24. juni 2013

MyLove E

quindelist skriver:

Måske vi skal lokke jer til at give os et grundkursus -tror dog desværre at vi er væk i hele uge 32

Ja det kunne vi nok godt:-D:-D Det kan også være vi er på Sjælland i 31:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.