Jeg skal giftes, min kæreste har friet
Midt i alt det trælse, med barnløshed, sker der endelig noget godt.
For 4 år siden blev vi forlovet på Mallorca, det blev vi enige om vi ville, så på dette tidspunkt var det ikke et frieri.
På 4 års dagen for vores forlovelse, var vi atter på Mallorca. Vi sad ved poolen i mørket, med champagne og lys fra vandet i poolen. Så sagde min kæreste, at han ville læse et brev for mig. Han havde skrevet et brev om hvad jeg betød for ham. Da han havde læst brevet, faldt han på knæ og friede. Og gæt hvad ???
Jeg sagde selvfølgelig JAAAAA 

Nøj hvor gjorde han mig glad.
Nu skal jeg til bryllup, og denne gang mit eget.
I får da lige selve frieriet her.
Min kæreste havde skrevet det ned, fantastisk.
Så kan jeg altid læse det, og nu også dele det med jer.
Frieriet
D. 21/6 i år, var det 4 år siden vi blev forlovet. Vi blev ike forlovet, fordi min kæreste friede, men bare for at høre sammen.Vi blev forlovet på Mallorca.
I år var vi atter på Mallorca, og vi rejste der ned på vores 4 års forlovelsdato, hvilket var fuldstændig tilfældigt.
Da vi var kommet på hotellet, satte vi os ned til den flotte oplyste pool, og så havde min kæreste noget at fortælle mig.
Jeg er så heldig, at han havde skrevet det ned, og jeg nu altid kan læse det. Derfor kan jeg nu også dele frieriet med jer.
Kære Mette min skat
Jeg vil fortælle dig lidt om Hvad du betyder for mig Det kan siges meget nemt For du betyder ALT for mig Men du skal vide At du giver mit liv mening Du giver mig lyst til og leve Uden dig kunne jeg slet ikke leve For uden dig ville jeg ikke Have noget at leve for Jeg elsker dig så ubeskriveligt højt At jeg ikke kan beskrive det med ord Jeg ved godt jeg ikke er så go Til og vise det altid Men du må ALDRIG tvivle for Jeg elsker dig virkelig af hele Mit hjerte Og det vil jeg altid gøre for du Er min prinsesse Og ingen skal nogensinde tage Dig fra mig For mister jeg dig mister jeg ALT Nu skal vi igennem en hård tid Med alt det der barnløshed Og der skal du osse bare vide At jeg vil støtte dig 100% For som de sagde i Horsens Så er vi 2 om det Og hvis du får behov for at snakke Eller græde over det så kan du ALTID komme til mig jeg vil ALTID støtte dig Jeg vil gerne sige tusind tak til dig Tak for din altid store støtte Og tro på mig du får mig virkelig Til at tro at jeg kan klare hele Verden så tak for det Jeg vil godt fortælle dig at Jeg elsker dig mere end noget andet Min smukke prinsesse Og er stolt over at du er min pige Du er det bedste i min verden Og jeg glæder mig til At vi skal have børn sammen Og blive gamle sammen Til vi skal leve resten af livet sammen TAK Fordi du har gjort mig til den jeg er
JEG ELSKER DIG FOR EVIGT VIL DU GIFTE DIG MED MIG? (Der faldt han på knæ)
Jeg faldt ned på knæ til ham, og sagde selvfølgelig ja
Vi blev forlovet D.21/6 - 2009
Jeg blev friet til D.21/6 - 2013
Vi skal giftes D. 21/6 - 2014
En dato der altid vil være special for os.
I øvrigt blev vi også kærester D. 21 - Dog i November