20+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
3 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

Sabone

Tjuhej, som tiden går!! 

Jeg er over halvvejs og det hele går bare som det skal! 

Jeg har det bare rigtig godt, døjer dog lidt med halsbrand, men nu har jeg fået noget imod det, som virker

Jeg tror, jeg mærker mere og mere liv, men jeg synes det er svært at sige, om det er baby, jeg kan mærke  Tror jeg bliver mere sikker på det, når jeg kommer længere hen

Billedet er taget i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

mommy1991

Sabone skriver:

Tjuhej, som tiden går!! 

Jeg har det bare rigtig godt, døjer dog lidt med halsbrand, men nu har jeg fået noget imod det, som virker

Jeg tror, jeg mærker mere og mere liv, men jeg synes det er svært at sige, om det er baby, jeg kan mærke  Tror jeg bliver mere sikker på det, når jeg kommer længere hen

Billedet er taget i dag

Sikke en fin, rund babymave  

Anmeld

24. juni 2013

Stivdie

Sabone skriver:

Tjuhej, som tiden går!! 

Billedet er taget i dag

Wow en fin mave! Du er kun en uge længere henne end mig, men hvor du har en rigtig fin, rund gravidmave, der ser jeg stadig bare småtyk og lidt tromlet ud

Anmeld

24. juni 2013

Sabone

Stivdie skriver:

Wow en fin mave! Du er kun en uge længere henne end mig, men hvor du har en rigtig fin, rund gravidmave, der ser jeg stadig bare småtyk og lidt tromlet ud

Jeg har også følt, at jeg bare ser tyk ud, men når jeg ser det billede her, så er jeg vist ikke bare tyk længere

Tror da også nok din mave skal komme! Men ja, jeg ved, hvor utålmodig man kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.