emmagirl skriver:
Så ramte jeg 36. uge! Jeg synes de sidste 5 uger er fløjet afsted! Nu har jeg ENDELIG sommerferie og barsel - og nøøøj, hvor er det skønt
Jeg sover længe, gør klar til guldklumpens ankomst, træner, hygger med venner, familie og kæreste - jeg laver i det hele taget bare kun det jeg har lyst til
Jeg har det kanongodt og har rigtig meget energi lige pt, så det er bare dejligt!
I dag var jeg til jordemoder, og det gik rigtig fint. Jeg har taget 14 kg på, mit blodtryk var fint, blank urin, ingen ødemer, et SF-mål på 33 cm (lægen målte det til 35 cm i uge 33, JM mente at det er fordi de måler forskelligt..), stærk hjertelyd, guldklumpen vender hovedet nedad og JM mener at han mere eller mindre står fast og hun skønner ham til 2600 g
Så alt er i den skønneste orden!
Derudover snakkede vi også om igangsættelse, hvis jeg nu skulle gå over tid. Jeg vil virkelig, virkelig, virkelig ikke særlig gerne sættes i gang. Jeg tror på at han kommer når han er klar - og det havde min JM fuld forståelse for. Det kan jo self. være at jeg ændrer mening når/hvis jeg rammer 41+3, men i det omfang at alt er som det skal være, venter vi og kører selvfølgelig alle de undersøgelser man kan for at være sikker på at han har det godt inde i maven
Meeeeeen, der er jo laaang tid til vi kan snakke over tid
Og måske jeg er heldig at han kommer før vi overhovedet behøver tage stilling til den slags (i hope so!)
På søndag, når jeg er 36+0 skal jeg have taget gravid-billeder hos Desirae Rasmussen her fra Randers - det glæder jeg mig rigtig meget til! Hun kontaktede mig og spurgte om ikke hun måtte fotografere mig og så må hun så bruge billederne på hendes hjemmeside og jeg får et par stykker gratis....det kan man jo ikke sige nej til

Det blev en længere smøre.. Nu kommer mavebilledet