Hvilket regnslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Købmagerkonen

Nu har jeg jo fået købt mig en barnevogn, så nu mangler jeg regnslag og myggenet. Derfor ville jeg høre om der er nogen der kender til et godt og stort et af slagsen? Barnevognen er en Brio fra 1984 med stålkasse, så det er jo ikke en lille vogn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

M&N

FruOlsen skriver:

Nu har jeg jo fået købt mig en barnevogn, så nu mangler jeg regnslag og myggenet. Derfor ville jeg høre om der er nogen der kender til et godt og stort et af slagsen? Barnevognen er en Brio fra 1984 med stålkasse, så det er jo ikke en lille vogn...

Jeg kan anbefale Sebras regnslag. Det er super godt og der er myggenet i 

Har en BSS og den er ret stor 

Anmeld

24. juni 2013

M (:

Jeg har et rikkemai og jeg har været ude i regnvejr 2 gange, og begge gange har både dyne, madras og bunden af liften været våd..  Så det kan jeg ikke anbefale..

(Medmindre man da kan bruge et regnslag forkert? Det har ikke været i silende regnvejr. ..)

Anmeld

24. juni 2013

Chili

FruOlsen skriver:

Lækker vogn!

Vi har det billige fra babysam og det er simpelthen så godt! Det holder bare til alt regnvejr! Har aldrig haft problemer

Har en BSS

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

MorTilMalucca skriver:

Jeg kan anbefale Sebras regnslag. Det er super godt og der er myggenet i 

Har en BSS og den er ret stor 

Dem vil jeg helt sikkert kigge nærmere på Tusind tak!

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

M (: skriver:

Jeg har et rikkemai og jeg har været ude i regnvejr 2 gange, og begge gange har både dyne, madras og bunden af liften været våd..  Så det kan jeg ikke anbefale..

(Medmindre man da kan bruge et regnslag forkert? Det har ikke været i silende regnvejr. ..)

Ja, det burde jo ikke være muligt at bruge sådan et forkert, så det regnslag vil jeg undgå at købe. Tusind tak for at dele din erfaring med mig

Anmeld

24. juni 2013

Købmagerkonen

Chili skriver:

Lækker vogn!

Vi har det billige fra babysam og det er simpelthen så godt! Det holder bare til alt regnvejr! Har aldrig haft problemer

Har en BSS

Det vil jeg da helt sikkert tjekke ud Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.