Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger Ja kort fortalt så tog jeg en G test i dag og den sagde svag positiv indenfor tid. (Jeg synes den ser positiv ud i hvert fald og teststregen er der stadig en del timer efter)Men har læst lidt dårligt om netop denne test .. RFSU, købt i brugsen, og skal kunne måle HCG allerede en uge før mens .. Jeg forventer min mens i morgen/overmorgen og var allerede blevet utålmodig.. Nogle siger de har oplevet både falsk negativ og positiv med denne test Har dog heldigvis også læst om tøser der har haft gode oplevelser med den - men sikke en masse tanker det sættet igang !Jeg håber self. den er god nok i mit tilfælde eftersom der kom en fin streg indenfor tid.. Vil teste igen onsdag/hvis ikke min mens er kommet - men lige indtil da kunne jeg godt bruge lidt opbakning.. Synes i den ser positiv ud piger og tror i jeg skal være bange for at testen faktisk har snydt mig ? Har godt læst at falsk positiv ikke sker ret tit, men man bliver jo helt urolig alligevel..
På forhånd tak de damer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CC1989 skriver: Hej piger Ja kort fortalt så tog jeg en G test i dag og den sagde svag positiv indenfor tid. (Jeg synes den ser positiv ud i hvert fald og teststregen er der stadig en del timer efter)Men har læst lidt dårligt om netop denne test .. RFSU, købt i brugsen, og skal kunne måle HCG allerede en uge før mens .. Jeg forventer min mens i morgen/overmorgen og var allerede blevet utålmodig.. Nogle siger de har oplevet både falsk negativ og positiv med denne test Har dog heldigvis også læst om tøser der har haft gode oplevelser med den - men sikke en masse tanker det sættet igang !Jeg håber self. den er god nok i mit tilfælde eftersom der kom en fin streg indenfor tid.. Vil teste igen onsdag/hvis ikke min mens er kommet - men lige indtil da kunne jeg godt bruge lidt opbakning.. Synes i den ser positiv ud piger og tror i jeg skal være bange for at testen faktisk har snydt mig ? Har godt læst at falsk positiv ikke sker ret tit, men man bliver jo helt urolig alligevel.. På forhånd tak de damer
jeg tør godt sige TILLYKKE
Ihh hvor er i søde Tak!! Testen viste lyserød indenfor fem minutter.. Da jeg gik ud med skrald var der 1 streg og da jeg kom tilbage var der 2..Tør dog stadig ikke rigtig tro på det før min mens udebliver - smutter forbi lægen her om lidt for at få taget en blodprøve for at være 100% Håber de kan presse mig ind..
Den ser meget, meget sikker ud!
Tillykke
Min tanke var også at dem der skriver det måske har været så uheldige at det er endt med en bioMen man frygter jo alligevel at testen har taget en ved næsen..Nu har jeg lige været ved lægen (bor heldigvis kun 5 min. derfra) Og nåede LIGE at få taget en blodprøve inden alle prøverne blev hentet af "blod-prøve-fragtmanden" Vi nåede faktisk at hilse da han kom og jeg var på vej ud - Haha
Skulle gerne have svar i morgen, først der tør jeg tro 100% på det..Men det var dejligt med de optimistiske ord fra jer tøser - endnu engang tak
Jeg brugte netop 2 af de test som viste positive begge to. Tog så til lægen hvor jeg testede negativ!!! Meeen ventede så weekenden over og den blev så positiv hos lægen også. Har været ca 3 uger henne da RFSU kunne teste positiv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128