Ja, så er jeg med i den her gruppe ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
4 svar
3 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

Nu opretter jeg lige endnu en tråd-.....

Jeg er GRAVID

Slet, slet SLET ikke planlagt! MEN kan mærke på mig selv, at det er voldsomt ønsket (for min side af i hvert fald )

Det kommer meget ubelejeligt, da jeg stadig er i min prøveperiode på et nyt arbejde... Og har hele tiden tænkt (og sagt) at der ihvertfald skulle gå et år. Så er nervøs for hvordan mine kollegaer og ledelsen vil tage det Men venter lige til jeg har været til NF før jeg oplyser det der. Og så er min prøveperiode også slut. Men synes så også at jeg er uærlig... Puha, kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal gøre!

Og er nervøs for hvordan min mand reagerer. Vi har jo ikke planlagt det, men igen, vi har jo ligesom været 2 om det her Så tror nok han skal blive glad. Han skal nok bare lige vende sig til tanken!

Jeg vil ikke "springe ud" herinde, før det er blevet officielt. Ved ikke om jeg har nogle kollegaer herinde. Men ved at jeg har en del bekendte, så derfor er jeg anonym lidt endnu

Lige et bevis for m´det hele:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg er GRAVID

Slet, slet SLET ikke planlagt! MEN kan mærke på mig selv, at det er voldsomt ønsket (for min side af i hvert fald )

Det kommer meget ubelejeligt, da jeg stadig er i min prøveperiode på et nyt arbejde... Og har hele tiden tænkt (og sagt) at der ihvertfald skulle gå et år. Så er nervøs for hvordan mine kollegaer og ledelsen vil tage det Men venter lige til jeg har været til NF før jeg oplyser det der. Og så er min prøveperiode også slut. Men synes så også at jeg er uærlig... Puha, kan ikke lige finde ud af hvad jeg skal gøre!

Og er nervøs for hvordan min mand reagerer. Vi har jo ikke planlagt det, men igen, vi har jo ligesom været 2 om det her Så tror nok han skal blive glad. Han skal nok bare lige vende sig til tanken!

Jeg vil ikke "springe ud" herinde, før det er blevet officielt. Ved ikke om jeg har nogle kollegaer herinde. Men ved at jeg har en del bekendte, så derfor er jeg anonym lidt endnu

Tillykke med de to streger 

øm

Anmeld

24. juni 2013

Trekløver(:

malle23 skriver:

Tillykke med de to streger 

øm

- øm. 

Skriver fra iPad så den har lidt sit eget liv 

Anmeld

24. juni 2013

Kløver

Stort tillykke

Anmeld

24. juni 2013

Øst

Anonym skriver:

Jeg er GRAVID

Tillykke med den lille ny 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.