Træner til ½ Maraton og er helt flad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
8 svar
1 synes godt om
24. juni 2013

Kloster

Jeg skulle have løbet i lørdags, men udskød det til søndag, hvor jeg heller ikke kom afsted pga tidspres.

Skal løbe 3 x ugen, men orker det ikke engang i dag. Tænker at jeg kan udskyde det til i morgen også tage tirsdag, torsdag og fredag. I stedet for mandag, onsadg og fredag som jeg plejer.

Jeg er træt træt træt... Har bare lige sendt ungerne i skole og gik faktisk i min seng igen og sov 2½ time mere.

Er halvvejs i programmet på de 12 uger, men er helt død nu. Opgiver bare ikke nu!! Men er helt flad...

Jeg har en del fridag i denne her uge og har ferie i næste uge. Skal bare stadig træne 3 x ugen, men orker intet. Synes da også lige, der bør ordnes lidt hus. Men trænger meget til ferie, tror det er derfor måske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

EnSødMor

Kloster skriver:

Jeg skulle have løbet i lørdags, men udskød det til søndag, hvor jeg heller ikke kom afsted pga tidspres.

Skal løbe 3 x ugen, men orker det ikke engang i dag. Tænker at jeg kan udskyde det til i morgen også tage tirsdag, torsdag og fredag. I stedet for mandag, onsadg og fredag som jeg plejer.

Jeg er træt træt træt... Har bare lige sendt ungerne i skole og gik faktisk i min seng igen og sov 2½ time mere.

Er halvvejs i programmet på de 12 uger, men er helt død nu. Opgiver bare ikke nu!! Men er helt flad...

Jeg har en del fridag i denne her uge og har ferie i næste uge. Skal bare stadig træne 3 x ugen, men orker intet. Synes da også lige, der bør ordnes lidt hus. Men trænger meget til ferie, tror det er derfor måske...

Kender det alt for godt, det med at være træt og udskyde sine aftaler. 

var på kur for nogle måneder siden det gik forrygende, men nu har jeg holdt 2 måneders pause, er så startet op igen, for nu vil jeg altså leve sundere, jeg har bare en rygrad som en regnorm tror jeg  

Har været nede og træne i 2 timer, hvilket giver mig energien på at kæmpe og blive ved, men det er bare hårdt, & man er træt.  

Men man er bare nødt til det, håber du får slappet rigtig godt af når du kan, så tror jeg sagtens at du kan klare den.  

Anmeld

24. juni 2013

Joan ( Smallie )

Kloster skriver:

Kan godt lidt følge dig men tænker også lidt at når du er så træt om du får vitaminer nok og om du måske mangler jern.

Jeg træner selv til marathon dog på rulleskøjter og jeg ruller hverdag en dag med lang tur og en dag men en kort power tur og jeg glæder mig til at komme afsted og bliver kullert hvis jeg ikke kommer afsted.

Men det med vitaminer var det første jeg ville finde ud af for det er jo hårdt ved kroppen.

Hvor længe løber du af gangen?

Anmeld

24. juni 2013

Kloster

Joan ( Smallie ) skriver:

Kan godt lidt følge dig men tænker også lidt at når du er så træt om du får vitaminer nok og om du måske mangler jern.

Jeg træner selv til marathon dog på rulleskøjter og jeg ruller hverdag en dag med lang tur og en dag men en kort power tur og jeg glæder mig til at komme afsted og bliver kullert hvis jeg ikke kommer afsted.

Men det med vitaminer var det første jeg ville finde ud af for det er jo hårdt ved kroppen.

Hvor længe løber du af gangen?

Løber ikke så længe af gangen. Det er 1 x meter-interval. 1 x km interval og 1 x distance om ugen. Det tager ca 1 times tid af gangen.

Kan godt være, jeg skulle få taget nogle blodprøver. Lever bare rigtig sundt og plejer at have fine blodprøver.

Anmeld

24. juni 2013

Joan ( Smallie )

Kloster skriver:

Løber ikke så længe af gangen. Det er 1 x meter-interval. 1 x km interval og 1 x distance om ugen. Det tager ca 1 times tid af gangen.

Kan godt være, jeg skulle få taget nogle blodprøver. Lever bare rigtig sundt og plejer at have fine blodprøver.

Ja ok men jeg tænker bare det er jo kommet lige med et måske der er sket et eller andet i din krop.Jeg har jo fulgt dig i noget tid og ved du er rigtig glad for at løbe og det ligner dig jo slet ikke at ikke have lyst til det og det ihvertifelde ikke at gøre det.

Har der måske været mere sukker lyst brød og alt det der man bliver træt af i din kost på det sidste for måske det er det.

Jeg kan mærke hvis jeg ikke lig har fået det rette at spise så når jeg når ud på de 18 km så er jeg helt færdig og så er der sørme langt til de 30.

Jeg tænker bare lige at det her er lidt atypisk for dig. Ikke kritrik men lidt bekryming fra min side.

Anmeld

24. juni 2013

Kloster

Ja ok men jeg tænker bare det er jo kommet lige med et måske der er sket et eller andet i din krop.Jeg har jo fulgt dig i noget tid og ved du er rigtig glad for at løbe og det ligner dig jo slet ikke at ikke have lyst til det og det ihvertifelde ikke at gøre det.

Har der måske været mere sukker lyst brød og alt det der man bliver træt af i din kost på det sidste for måske det er det.

Jeg kan mærke hvis jeg ikke lig har fået det rette at spise så når jeg når ud på de 18 km så er jeg helt færdig og så er der sørme langt til de 30.

Jeg tænker bare lige at det her er lidt atypisk for dig. Ikke kritrik men lidt bekryming fra min side.

Ja det tror jeg, der har. Vi har været en del i byen og fået noget andet mad end det jeg er vant til. Er nok ved at være gået på ferie. Trænger til ferie fra arbejdet af og til at kan lade godt op igen. Måske har jeg ikke været så standhaftig, som jeg plejer.

Vil lige tænke over det og se om ikke en slap-af-dag med god samtiggighed og noget godt mad, kan få energien tilbage til i morgen.

Anmeld

25. juni 2013

Kloster

Hej Joan.

Jeg kom sgu afsted i dag. Endda på en lidt længere tur end lige planlagt efter programmet. Og har det self fantastisk!!

Er nu igang med uge 7 ud af 12 uger mod de 21,1 km

Anmeld

25. juni 2013

Koen.

Hep hep afsted med dig søde kloster

Anmeld

25. juni 2013

Joan ( Smallie )

Kloster skriver:

Hej Joan.

Jeg kom sgu afsted i dag. Endda på en lidt længere tur end lige planlagt efter programmet. Og har det self fantastisk!!

Er nu igang med uge 7 ud af 12 uger mod de 21,1 km

Hvor godt. Dejligt at høre.

Men tror du så ikke kosten har spillet ind der?

Jeg kom også afsted idag på 24 km og uha syntes jeg er brugt men har heller ikke kørt siden fredag fordi der skulle nye lejer i men det er den der fede fornemmelse med at jeg kan sku godt der tæller og får en ud igen og igen.

Dejligt at høre du kom afsted og tak for opdate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.