to streger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
12 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

igår var der to streger på pinden!!!!

skulle gerne være 5+3 idag, og skal til læge i eftermiddag.

vi har mistet to gange, så vi håber at spunken bliver denne gang.

tør næsten ikke at blive for glad, fordi jeg er virkelig bange på samme tid. så håber jeg kan få nogle tryghedsscanninger,..

oven i købet har jeg lige fået nyt arbejde, og de er ikke så glade for tanken. de ved det ikke endnu, men de nævnte til jobsamtalen at de helst så der gik et års tid før man kom og fortalte at man er gravid.. det sidder meget i mine tanker.. har kun haft nogle få vagter der, og er virkelig nervøs og bange for det hele..

alle bekymringerne vælter frem.. det er 12-14 timer og dagen jeg er væk på job.. hva nu hvis jeg får bækkenløsning og skal sygemeldes.. bla bla.. hovedet sprænger snart..

pyhhh..

men håber spunk bliver i maven denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

BigHope13

Anonym skriver:

tør næsten ikke at blive for glad, fordi jeg er virkelig bange på samme tid. så håber jeg kan få nogle tryghedsscanninger,..

oven i købet har jeg lige fået nyt arbejde, og de er ikke så glade for tanken. de ved det ikke endnu, men de nævnte til jobsamtalen at de helst så der gik et års tid før man kom og fortalte at man er gravid.. det sidder meget i mine tanker.. har kun haft nogle få vagter der, og er virkelig nervøs og bange for det hele..

alle bekymringerne vælter frem.. det er 12-14 timer og dagen jeg er væk på job.. hva nu hvis jeg får bækkenløsning og skal sygemeldes.. bla bla.. hovedet sprænger snart..

pyhhh..

stort tillykke med de to streger
kan godt forstå det vælter frem med bekymringer, sådan tror jeg de fleste har det.
Men prøv for din egen skyld at lade være at tænke for meget, i hvertfald på det med jobbet, du ved ikke hvordan graviditeten kommer til at forløbe, og i sidste ende er det bare et job det vigtigste er at spiren bliver siddende denne gang og der kommer et barn ud af det så kan alt andet være ligemeget.

Håber du bliver sendt til nogle trykhedsscanninger så du kan få lidt ro på den front

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

stort tillykke med de to streger
kan godt forstå det vælter frem med bekymringer, sådan tror jeg de fleste har det.
Men prøv for din egen skyld at lade være at tænke for meget, i hvertfald på det med jobbet, du ved ikke hvordan graviditeten kommer til at forløbe, og i sidste ende er det bare et job det vigtigste er at spiren bliver siddende denne gang og der kommer et barn ud af det så kan alt andet være ligemeget.

Håber du bliver sendt til nogle trykhedsscanninger så du kan få lidt ro på den front

tak

kæresten siger også at jeg ikke skal bekymre mig, lå og tænkte i aftes om jeg bare skulle sige det med det samme, men vil hellere vente til jeg har været til nf.. så må de jo tage det som de vil, men de må jo ikke fyre mig på grund af det.. det er også kun fordi at jeg lige er startet at det bekymre mig.. og fordi de nævnte det til samtalen :/ men håber da at de vil være ok med det..

Anmeld

24. juni 2013

Hyacinth

Anonym skriver:

tak

kæresten siger også at jeg ikke skal bekymre mig, lå og tænkte i aftes om jeg bare skulle sige det med det samme, men vil hellere vente til jeg har været til nf.. så må de jo tage det som de vil, men de må jo ikke fyre mig på grund af det.. det er også kun fordi at jeg lige er startet at det bekymre mig.. og fordi de nævnte det til samtalen :/ men håber da at de vil være ok med det..

Tillykke med de to streger

I.f.t. job ville jeg nok først sige det, når du har afleveret en kopi af vandrejournalen til din arbejdsgiver - så står du altså meget bedre/sikkert og dermed minimal/ingen risiko for fyring, når det først er dokumenteret. 

Pøj pøj med det hele 

Anmeld

24. juni 2013

BigHope13

Anonym skriver:

tak

jeg kan sagtens forstå dine frustrationer, men lyt du blot til din kæreste,
personligt ville jeg vente til efter NF fordi så har man den tanke mindre at tænke på.
og nej de kan jo ikke gøre noget ved det, og hvis du så prøver at forklare dem at du ved godt det ikke er idelt for dem, men at det har været svært for jer at nå dertil med misslykkedes graviditeter, jamen altså de kan ikke gøre noget ved dig.
Om ikke andet kan man altid få et andet arbejde (ved godt det er svært i denne tid) men man kan ikke bare lige få et nyt ønskebarn

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Tillykke med de to streger

I.f.t. job ville jeg nok først sige det, når du har afleveret en kopi af vandrejournalen til din arbejdsgiver - så står du altså meget bedre/sikkert og dermed minimal/ingen risiko for fyring, når det først er dokumenteret. 

Pøj pøj med det hele 

tak for råd - ja, vil også vente til jeg har været til nf - så jeg er "sikker" på at det bliver. .

vidste faktisk ikke at man skulle give en kopi af vandrejournal...

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

jeg kan sagtens forstå dine frustrationer, men lyt du blot til din kæreste,
personligt ville jeg vente til efter NF fordi så har man den tanke mindre at tænke på.
og nej de kan jo ikke gøre noget ved det, og hvis du så prøver at forklare dem at du ved godt det ikke er idelt for dem, men at det har været svært for jer at nå dertil med misslykkedes graviditeter, jamen altså de kan ikke gøre noget ved dig.
Om ikke andet kan man altid få et andet arbejde (ved godt det er svært i denne tid) men man kan ikke bare lige få et nyt ønskebarn

lige præcis

tak!

Anmeld

24. juni 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

pyhhh..

tillykke håber arbejdspladsen har forståelse

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

tillykke håber arbejdspladsen har forståelse

håber jeg godt nok også ! tak.

Anmeld

24. juni 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

pyhhh..

Tillykke fra mig også mit råd er at vente med ar fortælle om graviditeten på arb pladsen indtil en evt prøvetid er udløbet. Og når du fortæller det, så gør som en anden skriver og aflever vandrejournalen med det samme.

Grunden til ar jeg skriver det med prøvetid er at de jo stadig har mulighed for at fyre dig inden for denne - de må bare ikke bruge graviditeten som begrundelse.

Og vi kan ikke planlægge vores liv efter hvornår det passér arb pladsen at vi får børn. Min chef blev pænt gnaven over at jeg blev gravid 6 mdr efter endt barsel. Men det er vilkårene når man ansætter kvinder i den fødedygtige alder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.