Skal til lægen snart!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juni 2013

bobbles

jeg skal til lægen her kl. 9.15 fordi jeg har ikke haft min mens siden 26 april, og alle teste jeg tager er negative, selv den digitale clear blue. Lægen synes det lød underligt os fordi min mens er regelmæssig

havde en dag i sidste uge hvor jeg fik helt vildt ondt i maven og var helt sikker på NU ville jeg få min mens men nej! Det gjorde mere og mere ondt og hver gang jeg rejste mig op eller bevægede mig gjorde det så ondt så jeg fik smerter i mit underliv det vil jeg selvfølgelig os sige til lægen.. Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

MariaKyedDK

bobbles skriver:

jeg skal til lægen her kl. 9.15 fordi jeg har ikke haft min mens siden 26 april, og alle teste jeg tager er negative, selv den digitale clear blue. Lægen synes det lød underligt os fordi min mens er regelmæssig

havde en dag i sidste uge hvor jeg fik helt vildt ondt i maven og var helt sikker på NU ville jeg få min mens men nej! Det gjorde mere og mere ondt og hver gang jeg rejste mig op eller bevægede mig gjorde det så ondt så jeg fik smerter i mit underliv det vil jeg selvfølgelig os sige til lægen.. Nogen der har prøvet noget lignende?

altså jeg har prøvet at have de smerter du beskriver, og det var altså i forbindelse med graviditetens start jeg havde rigtig mange '' ligamentsmerter'' ... 

men jeg havde en positiv test, 2. dag mens udblev. så det med testene har jeg ikke prøvet , men smerterne - ja ...

håber for dig, at du er gravid, hvis du ønsker det  

Anmeld

24. juni 2013

bobbles

MariaKyedDK skriver:

altså jeg har prøvet at have de smerter du beskriver, og det var altså i forbindelse med graviditetens start jeg havde rigtig mange '' ligamentsmerter'' ... 

men jeg havde en positiv test, 2. dag mens udblev. så det med testene har jeg ikke prøvet , men smerterne - ja ...

håber for dig, at du er gravid, hvis du ønsker det  

det er ikke ligefrem planlagt men ønsket hvis det er det men undrer mig bare over at jeg kun har negative teste?

Anmeld

24. juni 2013

MariaKyedDK

bobbles skriver:

det er ikke ligefrem planlagt men ønsket hvis det er det men undrer mig bare over at jeg kun har negative teste?

ja det forstår jeg godt at du undre dig over.. det sker for rigtig mange, og jeg aner ikke hvorfor... 

men kan det være kroppen som er kommet i ubalance ? evt ? 

Anmeld

24. juni 2013

l.kjoeller

bobbles skriver:

synes det lyder som graviditet uden for livmoderen - havde de symptomer under graviditet og var det lægerne troede det var. var dog almindeligt gravid men kunne til gengæld teste positiv. sikker på lægen nok skal finde ud af hvad det er

Anmeld

24. juni 2013

bobbles

nå lægen fik undersøgt mig og fik samtidig taget en ny test som viste negativ SURPRICE hun mente jeg kunne have en hormon ubalance i kroppen jeg var ikke gravid så jeg kunne ikke gøre andet end at vente på min mens kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.