Ønsker ve-støv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
11 svar
2 synes godt om
24. juni 2013

annec

Ve-støv ønskes med kyshånd!
Er i uge 40+6, og føler bare at nu må lillebror bare gerne komme! Har ondt som bare fanden. Og vil ønske at min fødsel bare vil starte af sig selv denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Dianabk

annec skriver:

Er i uge 40+6, og føler bare at nu må lillebror bare gerne komme! Har ondt som bare fanden. Og vil ønske at min fødsel bare vil starte af sig selv denne gang

Masser af ve-støv til dig

Anmeld

24. juni 2013

annec

Dianabk skriver:

Masser af ve-støv til dig

Mange tak

Anmeld

24. juni 2013

FamilenStorm

annec skriver:

En masse Ve-støv er sendt din vej.. Håber i snart har lillebror i armene...

Anmeld

24. juni 2013

Holbæktrunten

annec skriver:

Spandevis af bestøv fra mig også... Er også bange for at skulle igennem en igangsættelse denne gang, det var en ubehagelig og langtrukken oplevelse sidst. Så forstår dig, og krydser fingre

Anmeld

24. juni 2013

annec

FamilenStorm skriver:

En masse Ve-støv er sendt din vej.. Håber i snart har lillebror i armene...

Mange tak! :-) håber jeg også!

Anmeld

24. juni 2013

annec

Holbæktrunten skriver:

Spandevis af bestøv fra mig også... Er også bange for at skulle igennem en igangsættelse denne gang, det var en ubehagelig og langtrukken oplevelse sidst. Så forstår dig, og krydser fingre

Taaaak
Ja, håber os din bebs kommer af sig selv!
Sidst lå jeg med veer i 28 timer, så håber det går en lille smule hurtigere den her gang!

Anmeld

24. juni 2013

Holbæktrunten

annec skriver:

Taaaak
Ja, håber os din bebs kommer af sig selv!
Sidst lå jeg med veer i 28 timer, så håber det går en lille smule hurtigere den her gang!

Her kom bebs først ud efter 4 døgn. Efter 3xstikpiller, bllonkatheter (av) og vedrop med dertilhørende vestom (avavAVVVV!).

Da jeg bliver fulgt i mine graviditeter pga stofskiftesygdom var jeg i sidste mdr til samtale hos en overlæge. Hun fortalte mig at det ofte går lettere at føde anden gang fordi at man danner nogle "receptorer" første gang, og at kroppen "husker" hvad den skal.

Klynger mig til håbet om at det er sandt og at lillesøster ikke også skal "ryges ud"

Anmeld

24. juni 2013

Sky

Alt ve støv i hele verden til dig

Anmeld

24. juni 2013

annec

Sky skriver:

Alt ve støv i hele verden til dig

Åh mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.