nu uge 16

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juni 2013

DianaRJS

ja nu er jeg i uge 16 (15+2) med prinsen og prinsessen, og kvalmen er der bare stadig...

ooooork føler slet ikke jeg får lov at nyde den her graviditet ( lidt svært når man sidder mere med hovedet nede i toilettet, end at man laver andet -.-)

Nu har jeg prøvet ALLE gyldne råd, både dem jeg fik af jer udover det har jeg været til akupunktur og intet hjælper bare

så istedet for at tage på har jeg tabt 5 kg, så nu håber jeg bare de 2 derinde stadig har det godt...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Louise Jørgensen

Stakkels dig Kender ALT til det- jeg kaster også stadig op(uge 26), dog kun i ny og næ efterhånden håber det varer ved.

Som Jordemoderen altid sagde, når jeg var bekymret for om baby havde det godt når jeg "ørlede" konstant. Meget sultne kvinder i Afrika får jo også de fineste små babyer, trods de ikke får den rette næring.

Håber snart det forsvinder- mon ikke der er chance for "dobbelt kvalme" når der er to? Det kan nok nå at forsvinde endnu.

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

Som min mand siger, når jeg ligger med kvalme smerter og alverdens andre "skønne" ting: Nyd nu din graviditet, det er ikke en sygdom. 
Sagt med temmelig meget ironi, da han er træt af at høre på "kloge" folk 

Det er ikke altid nemt at være gravid, og man må også godt brokke sig 

Kvalmen kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg aldrig selv fandt noget der virkede, men det har da heldigvis aftaget

"God bedring" til dig, og de små skal du ikke bekymre dig om, de tager først og så er der resterne til dig, hvis der er nogen 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Louise Jørgensen skriver:

Stakkels dig Kender ALT til det- jeg kaster også stadig op(uge 26), dog kun i ny og næ efterhånden håber det varer ved.

Som Jordemoderen altid sagde, når jeg var bekymret for om baby havde det godt når jeg "ørlede" konstant. Meget sultne kvinder i Afrika får jo også de fineste små babyer, trods de ikke får den rette næring.

Håber snart det forsvinder- mon ikke der er chance for "dobbelt kvalme" når der er to? Det kan nok nå at forsvinde endnu.

haha kan godt være det er der den ligger...

men ORK jeg hader det...

ved de 2 store har jeg ikke haft kvalme ved nogen af dem.... så det der med at "vide" hvordan man mindsker den har jeg bare ingen anelse om -.-

men ja krydser også alt hvad der kan krydses for at det snart går over.... 

og jeg som bare hader at kaste op... selv da jeg var yngre når jeg var i byen stoppede jeg altid med at drikke inden jeg blev fuld, fordi jeg så var bange for at skulle kaste op

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Som min mand siger, når jeg ligger med kvalme smerter og alverdens andre "skønne" ting: Nyd nu din graviditet, det er ikke en sygdom. 
Sagt med temmelig meget ironi, da han er træt af at høre på "kloge" folk 

Det er ikke altid nemt at være gravid, og man må også godt brokke sig 

Kvalmen kan jeg desværre ikke hjælpe med, da jeg aldrig selv fandt noget der virkede, men det har da heldigvis aftaget

"God bedring" til dig, og de små skal du ikke bekymre dig om, de tager først og så er der resterne til dig, hvis der er nogen 

nej GUDSKELOV er det jo ovre igen når jeg er en prins og en prinsesse i mine arme

Men ork ja hvor er det bare træls... tror også kæresten er træt af min nye bedste senge kammerat er blevet en pakke mariekiks

Anmeld

23. juni 2013

Louise Jørgensen

DianaRJS skriver:

haha kan godt være det er der den ligger...

men ORK jeg hader det...

ved de 2 store har jeg ikke haft kvalme ved nogen af dem.... så det der med at "vide" hvordan man mindsker den har jeg bare ingen anelse om -.-

men ja krydser også alt hvad der kan krydses for at det snart går over.... 

og jeg som bare hader at kaste op... selv da jeg var yngre når jeg var i byen stoppede jeg altid med at drikke inden jeg blev fuld, fordi jeg så var bange for at skulle kaste op

Ja at kaste op er sgu heller ikke yndlings beskæftigelse her Det sutter så meget R..!!

Jeg har ikke nogen tricks i ærmet til kvalmen.. andet end at jeg feks. ikke kan tåle at gå sulten for længe eller at spise store portioner.. og så er der en masse ting min krop generelt reagerer anderledes på. 

Anmeld

23. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

DianaRJS skriver:

ja nu er jeg i uge 16 (15+2) med prinsen og prinsessen, og kvalmen er der bare stadig...

ooooork føler slet ikke jeg får lov at nyde den her graviditet ( lidt svært når man sidder mere med hovedet nede i toilettet, end at man laver andet -.-)

Nu har jeg prøvet ALLE gyldne råd, både dem jeg fik af jer udover det har jeg været til akupunktur og intet hjælper bare

så istedet for at tage på har jeg tabt 5 kg, så nu håber jeg bare de 2 derinde stadig har det godt...!

Jeg ved ikke om du ved dette, men man kan få noget kvalmestillende af sin læge. Måske det var en ide?

Anmeld

24. juni 2013

Mini us

DianaRJS skriver:

Jeg fik ikke alm akupunktur. Jeg fik noget der hedder permanåle. Små plastre med en lille nål i som skal sidde i en uge a gangen. Et plaster på hvert hpndled og de hjalp mig. Kan du ikk undersøge om der er nogle akupunktører i nærheden der laver det?

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Mini us skriver:

Jeg fik ikke alm akupunktur. Jeg fik noget der hedder permanåle. Små plastre med en lille nål i som skal sidde i en uge a gangen. Et plaster på hvert hpndled og de hjalp mig. Kan du ikk undersøge om der er nogle akupunktører i nærheden der laver det?

var også det jeg fik kunne bare ikke lige huske hvad det hed

men hjalp desværre heller ikke.... de mener dog det er fordi jeg færste gang jeg var gravid fik lavede biobs i håndledende, som desværre har lavet nogle knuder der dækker for stederne de skulle ramme....

men er desværre hvad der sker.. men hun ville dog prøve og se om de ikke kunne sættes andre steder og stadig have samme virkning.... skal siges det var en studerende der gjorde det på mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.