Vender sig om på maven = ked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
10 svar
1 synes godt om
23. juni 2013

LilleChelle

Ja, hvad pokker gør man? 

Bassen vender sig konstant rundt i sengen, og bliver ked af det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Hyacinth

LilleChelle skriver:

Ja, hvad pokker gør man? 

Vores dreng på 8 mdr. gør præcis det samme og jeg tror det er fordi, det kommer "bag på ham" at han kan vende sig selv fra ryg til mave

Han bliver også ked af det og jeg ved faktisk heller ikke hvad vi skal gøre. Han gør det både i vågen og sovende tilstand. Jeg vender ham bare om på ryggen

Anmeld

23. juni 2013

LilleChelle

Hyacinth skriver:

Vores dreng på 8 mdr. gør præcis det samme og jeg tror det er fordi, det kommer "bag på ham" at han kan vende sig selv fra ryg til mave

Han bliver også ked af det og jeg ved faktisk heller ikke hvad vi skal gøre. Han gør det både i vågen og sovende tilstand. Jeg vender ham bare om på ryggen

Ja - her gør han det også hele tiden. Både i sengen og på legetæppet/gulvet. 

Og han bliver bare så ked af det. Han skulle have sovet for 2 timer siden, men han vender sig konstant rundt  

Anmeld

23. juni 2013

christina92

LilleChelle skriver:

Ja, hvad pokker gør man? 

Åhh bare jeg vidste det. Carolina har gjort det i en månedstid nu, og efterhånden er hun begyndt at sove på maven og vågner derfor ikke slet så tit, men gør det, desværre stadig

Anmeld

23. juni 2013

Nessie

Det bliver bedre når han kan vende sig den anden vej igen 

Kan du evt. rulle et håndklæde sammen, og lægge det så han ikke får rullet helt om på maven, men "triller" om på ryggen igen?

Anmeld

23. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har han problemer med maven ellers? altså hård mave/dårlig mave?

Vores søn blev ked fordi han havde forstoppelse uden der var nogen der opdagede det.. det lå i venstre side af hans mave og man kunne tydeligt se det da de på hospitalet klemte forsigtigt i den side at han havde ondt lige der...

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Wampires skriver:

har han problemer med maven ellers? altså hård mave/dårlig mave?

Vores søn blev ked fordi han havde forstoppelse uden der var nogen der opdagede det.. det lå i venstre side af hans mave og man kunne tydeligt se det da de på hospitalet klemte forsigtigt i den side at han havde ondt lige der...

Han har fin blød afføring, så det tror jeg bestemt ikke .. 

Tror bare pt. han synes det er fantastisk sjovt at vende sig rundt på maven, men han har ikke helt fanget den med at komme tilbage. 

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

Nessie skriver:

Det bliver bedre når han kan vende sig den anden vej igen 

Kan du evt. rulle et håndklæde sammen, og lægge det så han ikke får rullet helt om på maven, men "triller" om på ryggen igen?

Og hvornår lærer han det? 

Nu har han vendt sig på den her måde i 2 måneder, og han har stadig ikke fattet at vende sig tilbage :p 

Anmeld

24. juni 2013

LilleChelle

christina92 skriver:

Åhh bare jeg vidste det. Carolina har gjort det i en månedstid nu, og efterhånden er hun begyndt at sove på maven og vågner derfor ikke slet så tit, men gør det, desværre stadig

Mathias når slet ikke at falde i søvn - han vender sig med det samme han bliver lagt i sengen og vi slipper ham. Og så bliver han ked af det.  

Anmeld

24. juni 2013

Nessie

LilleChelle skriver:

Og hvornår lærer han det? 

Nu har han vendt sig på den her måde i 2 måneder, og han har stadig ikke fattet at vende sig tilbage :p 

He he, det er vidst meget forsklligt, kan ikke huske hvor længe der gik med Daniel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.