Hvilken mindre bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2013

Pigent

Jeg har ingen børn og heller ingen planer om det lige nu, men har ofte gået og tænkt på hvilken bil jeg skal have når jeg engang skal have ny. Den jeg har lige nu regner jeg med at have til jeg skal have børn engang.

Men jeg vil gerne have en bil der ikke er alt for stor så hvilken mindre bil kan man have en barnevogn i og jeg tænker barnevogne som Odder, Emmaljunga, Brio og i den stil.

Barnevognen skulle kunne være i bagagerummet eller så skal kassen være i bagagerummet også skal stellet hænger på et stativ bagpå.

God søndag aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Nessie

Vi havde en Peugeot 106 da vi fik Daniel.
Vi kunne lige have en Basson Grand Deluxe barnevognskasse i bagagerummet, stellet kom på stativ på anhængertrækket 

Du skal i hvert fald ikke købe én af de nye mikro biler, Citroen C1, Peugeot 107 osv., for de har nærmest intet bagagerum 

Anmeld

24. juni 2013

Pigent

Nessie skriver:

Vi havde en Peugeot 106 da vi fik Daniel.
Vi kunne lige have en Basson Grand Deluxe barnevognskasse i bagagerummet, stellet kom på stativ på anhængertrækket 

Du skal i hvert fald ikke købe én af de nye mikro biler, Citroen C1, Peugeot 107 osv., for de har nærmest intet bagagerum 

Tak, sådan en lille bil vil jeg heller ikke have

Selv tænker jeg lidt Toyota Auris, VW Golf eller Polo, Peugeot 206,207,208 og biler i den stil

Anmeld

24. juni 2013

Nessie

Barnepigen skriver:

Tak, sådan en lille bil vil jeg heller ikke have

Selv tænker jeg lidt Toyota Auris, VW Golf eller Polo, Peugeot 206,207,208 og biler i den stil

Det nemmeste vil nok være at låne en barnevognskasse af den model du kunne tænke dig, og så køre ud til en forhandler, og se hvilken bil den kan passe i 

Anmeld

24. juni 2013

(august)

Hej 

Vi havde n peugeot 306 tidligere som der kunne være en Odder X-dream i bagagerummet inkl stel. Jeg har været ude og kigge på ny "lille" bil og problemet med dem er at bilerne er blevet mindre i bredden, så der ikke kan ligge et stel i dem. 

Som der var en anden der skrev en lån den barnevogn du gerne vil have eller tage mål med på dem også simpelthen måle bagagerummet på de biler du overvejer at købe.

Jeg ente med at købe en bil til mig som jeg bruger til at arbejde også har vi en st.car til når vi alle fire skal af sted.

Held og lykke med jagten

Anmeld

25. juni 2013

Pigent

Jeg har ingen planer om børn nu og derfor behøver jeg ikke at tage ud og prøve det endnu

Anmeld

25. juni 2013

mn

Barnepigen skriver:

Jeg har ingen børn og heller ingen planer om det lige nu, men har ofte gået og tænkt på hvilken bil jeg skal have når jeg engang skal have ny. Den jeg har lige nu regner jeg med at have til jeg skal have børn engang.

Men jeg vil gerne have en bil der ikke er alt for stor så hvilken mindre bil kan man have en barnevogn i og jeg tænker barnevogne som Odder, Emmaljunga, Brio og i den stil.

Barnevognen skulle kunne være i bagagerummet eller så skal kassen være i bagagerummet også skal stellet hænger på et stativ bagpå.

God søndag aften til jer alle

hvad med en opel corsa? mener godt der kan være en barnevogn bag i den

Anmeld

25. juni 2013

MKN_96

Barnepigen skriver:

Jeg har ingen planer om børn nu og derfor behøver jeg ikke at tage ud og prøve det endnu

Du skriver at du gerne vil have en bil med plads til barnevogn når tiden kommer, og når der så er en der råder dig til at låne en kasse fra den eventuelle model du godt kunne tænke dig for at prøve, så skriver du at du ikke vil prøve?
Hvis ikke du vil prøve, så vil du vel heller ikke tage hensyn en barnevogn - hvorfor så købe en bil med henblik på at få børn en dag, i stedet for bare at købe en lille bil du finder behagelig i øjeblikket?

Det forstår jeg ikke.... 

Anmeld

25. juni 2013

De3Guldklumper

Vi havde Odder x-Dream stel incl kasse i bagagerummet på vores lille Audi a2

Anmeld

26. juni 2013

Pigent

Jeg har ingen planer om ny bil eller børn lige nu det bare for høre hvad andre havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.