Rengøring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
5 synes godt om
23. juni 2013

EnSødMor

Ja idag er det søndag, så idag slapper jeg af men føler bare jeg kan se skidt alle steder. Så imorgen skal hytten ha hele turen! 

Meeeen, er der nogen der ligger inde med nogle gode rengøringstips? Evt, hvilke midler der er godt mod det ene og det andet?? 

;-) 

tak på forhånd!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

B&J

har ingen gode ideer men god fornøjelse har selv stået i rengøringens tegn her hjemme i weekenden solen kommer og ak ja mere støv

Anmeld

23. juni 2013

camilla10

Frk-S skriver:

Ja idag er det søndag, så idag slapper jeg af men føler bare jeg kan se skidt alle steder. Så imorgen skal hytten ha hele turen! 

Meeeen, er der nogen der ligger inde med nogle gode rengøringstips? Evt, hvilke midler der er godt mod det ene og det andet?? 

;-) 

tak på forhånd!  

vaskepulver er fantastisk til at gøre håndvasken ren. den bliver smuk og blank 

Anmeld

23. juni 2013

-Sigrid-

- Vanish/neutral i forholdt 1:1 og en skefuld (dem fra vanish) til en vaskemaskinfuld.

- En hård (sort) svamp til lokummet (og så hånden godt ned i).

- Tolietrens er ligegyldigt hvilket mærke, men jeg kan anbefale at bliver gjort en gang i ugen, det gør jeg, det er altid pletfrit og tager kun 5 min at gøre rent

- Sødmælk tager kuglepende.

- Er noget brædt fast i bunden af gryden, så put det i 1-2 cm vand, og så noget bagepulver og så står det i 2 timer.

- Babyolie tager øjenmakeup.

- Bagepulver er også godt i bunden af en kaffe og te-maskiner, så skal det stå i 20 minutter.

Held og lykke ^^

Anmeld

23. juni 2013

EnSødMor

camilla10 skriver:

vaskepulver er fantastisk til at gøre håndvasken ren. den bliver smuk og blank 

Tak, hvordan gør man helt præcis?  

Anmeld

23. juni 2013

-Sigrid-

dobbelt

Anmeld

28. juni 2013

camilla10

Frk-S skriver:

Tak, hvordan gør man helt præcis?  

Gør porcelænshåndvasken våd og drys lidt vaskepulver rundt omkring. Med hånden gnider du det rundt især på evt. beskidte steder plus vandhanen. Herefter skyller du af og voila, du har den mest skinnende håndvask på ingen tid.  Med lille barn og kun halvanden minut til at gøre rent, fordi svigermor holder uanmeldt foran døren, kan man lige nå at ordne spejlet og håndvasken på badeværelset og føle at man da har det lidt rent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.