Telenor!!! grrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
7 svar
1 synes godt om
23. juni 2013

Anonym trådstarter

jeg er pisse gal efterhånden. undskyld udtrykket.....

men gang på gang laver de fejl....

vi havde begge opsagt vores forsikring på mobilerne.. men nu har vi lige modtaget to regninger for 2*3 mdr. 

jeg har flere gange sagt de skal sætte loft på så vi ikke kan tale mere ind det der er i vores abonoment... men har lige modtaget en regning på 35 kr mere fordi jeg har talt mere.....

jov jeg kunne jo selv holde øje men det tænker man alså ikke på lige når man snakker med læge osv... 

kan jeg nægte at betale de 2 regninger på forsikring? det er jo forudbetaling. 

for ellers har jeg lige fået ekstra regning for 235 kr  vi har ikke særlig mange penge i forvejen da vi ligger inde med kæmpe varmeregning der skal betales 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

TNBC

Anonym skriver:

vi havde begge opsagt vores forsikring på mobilerne.. men nu har vi lige modtaget to regninger for 2*3 mdr. 

jeg har flere gange sagt de skal sætte loft på så vi ikke kan tale mere ind det der er i vores abonoment... men har lige modtaget en regning på 35 kr mere fordi jeg har talt mere.....

jov jeg kunne jo selv holde øje men det tænker man alså ikke på lige når man snakker med læge osv... 

for ellers har jeg lige fået ekstra regning for 235 kr  vi har ikke særlig mange penge i forvejen da vi ligger inde med kæmpe varmeregning der skal betales 

jeg er også træt af dem, en veninde er træt af dem.
jeg betaler aldrig det samme om måneden. og hvis jeg går ind på min side på telenor.dk, kan jeg ikke finde de beløber jeg betaler.
De er mega stædige, og hiver penge ud af os, og det er vores skyld ikke deres.
jeg skriver til dem, for så er jeg sikker på at de ikke kan sige noget andet end de gjorde i telefonen. jeg melder mig ud så snart jeg kan.

forsikring er noget man selv bestemmer om man vil have, jeg har stoppet betalinger og de blev monster sure. sendt mig til inkasso, advokat

Anmeld

23. juni 2013

Kløver

Af samme årsag skiftede jeg fra Telenor tilbage til Telia hvor jeg har god erfaring og de er så søde og hjælpsomme

Anmeld

23. juni 2013

Krussedulle

Jeg vile gå ned i butikken med regningen, og bede dem tage sig af det!
Og så nævne at du har opsagt det!

Jeg har haft Telenor i 7 år, og har aldrig oplevet noget lign
Jeg er rigtig glad for mit Telenor abonnement

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg vile gå ned i butikken med regningen, og bede dem tage sig af det!
Og så nævne at du har opsagt det!

Jeg har haft Telenor i 7 år, og har aldrig oplevet noget lign
Jeg er rigtig glad for mit Telenor abonnement

der er 45 km til nærmeste butik så kan jeg ikke lige desværre...

Anmeld

23. juni 2013

Camilla <3

Prøv at ring til dem, ikke sikkert det overhovedet hjælper noget. 

Men så er det da gjort.  

Jeg ville personligt ALDRIG anbefale telenor til nogen, been there - done that. Skiftede tilbage til Telmore og dem har jeg nok været kunde hos i 5 - 6 år samlet, og har altid været tilfreds! 

Anmeld

23. juni 2013

helle85

Anonym skriver:

mig og min veninde ville skifte til telenor da de havde det der hvor man kunne få 2 mobiler og 2 simkort hvor det så ville blive billiger men vi havde heller ikke andet end problemer.

jeg fik først mit simkort dagen efter at det andet simkort var blevet lukket og vi nåede aldrig at få telefonenerne, da vi ringede for at hører hvor de blev af og der fik vi afvide at de var blevet sendt og da der var gået rimlig lang tid, så ringede vi igen hvor vi fik afvide at de ikke var sendt og at han vil sende dem, og sådan blev det ved et stykke tid så til sidst ringede vi stort set hver dag til vi fik fat i en der havde mere forstand på det og så fik vi afvide at der ikke stod at vi havde bestilt tlf så de skulle til at lave det hele om, og da det også gik i kaos så besluttede vi at opsige det igen.

så jeg gik til bage til TDC da det er det mobil selvskab jeg aldrig har haft problemer med og de har den bedste kundeservice

Anmeld

23. juni 2013

helle85

helle85 skriver:

mig og min veninde ville skifte til telenor da de havde det der hvor man kunne få 2 mobiler og 2 simkort hvor det så ville blive billiger men vi havde heller ikke andet end problemer.

jeg fik først mit simkort dagen efter at det andet simkort var blevet lukket og vi nåede aldrig at få telefonenerne, da vi ringede for at hører hvor de blev af og der fik vi afvide at de var blevet sendt og da der var gået rimlig lang tid, så ringede vi igen hvor vi fik afvide at de ikke var sendt og at han vil sende dem, og sådan blev det ved et stykke tid så til sidst ringede vi stort set hver dag til vi fik fat i en der havde mere forstand på det og så fik vi afvide at der ikke stod at vi havde bestilt tlf så de skulle til at lave det hele om, og da det også gik i kaos så besluttede vi at opsige det igen.

så jeg gik til bage til TDC da det er det mobil selvskab jeg aldrig har haft problemer med og de har den bedste kundeservice

så mit råd til dig er at ringe til dem stortset hverdag på forskellige tidspunkter til du få fat i en der er til at snakke med, har du på skrift på at du har opsagt forsikringerne for så burde de jo ikke kunne gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.