i tirsdags gik jeg uheldigvis ind i en pæl da jeg var på aften går tur med hunden og en veninde og hendes hund, mærker dog lille manden om aften da jeg ligger i sengen, dagen efter (onsdag) har jeg ikke mærket til ham siden tirsdag aften, ringer til afsnitte for gravide , som siger jeg lige skal komme ind og få tjekket om alt er ok. (maven er lidt øm efter slaget) da jeg ligger der inde for jeg slemme plukveer, de vil vælger så at indlægge mig, men jeg er ikke helt enig i det , spørg så om jeg ikke må komme hjem efter at de slemme plukveer er aftaget, det må jeg så gerne , men skal komme tilbage dagen efter til tjek kl 11
(torsdag ) morgen går jeg så ud for at tisse, og så begynder de slemme plukveer igen, jeg ringer så der ind og spørg om vi skal komme ind før den aftalte tid , men jordemoderen siger vi godt kan vente til kl 11. vi kører så der ind også begynder de slemme plukveer igen efter de har holdt en pause fra da vi kørte hjemme fra. (skal siges der var ingen ting om natten) , når denne gang for jeg så ikke lov til at kører hjem og må overnatte(ikke lige det jeg ville men måtte jo bare gør det) de vil så gerne ha en urin prøve for at tjekke om jeg har blærebetændelse , (det for de så) og kl 16 om torsdagen for jeg så en medicinkur mod blærebetændelse også selvom de endnu ikke ved om det er det.
fredag , der kommer kun ganske få slemme plukveer, og for lavet en kurve igen og der ser den helt fint ud og der er kun de der små alm plukveer , jeg for så lov til at komme hjem weee.
ringer så ind idag (søndag) for at hører om de har fået svar på den prøve der. jordemoderen jeg så snakker med kan så se at der ikke er noget tegn på blærebetændelse i min urin prøve , hun siger så at der jo ikke er nogen grund til at tage den medicin, men at hun ikke ville sige jeg skal stoppe med den før hun har snakket med lægen, så nu venter jeg spændt på at lægen ringer, men synes bare det er vildt underligt jeg så for de slemme plukveer en gang i mellem 
er 34 uger henne (33+2 idag)
når det blev en lidt lang roman fra mig,
Anmeld