1. graviditet 19+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
8 svar
7 synes godt om
23. juni 2013

Stivdie

Tiden lige nu er virkelig let og harmonisk, ingen gener eller smerter, baby vokser som den skal (jeg vokser nok en smule for meget, men pyt med det, det udligner sig nok og ellers må jeg tage mig sammen efter fødslen) og mærker indimellem nogle små bobler/puf derindefra

Vi var til gennemscanning den anden dag. Det var superskønt at se det lille tigerdyr igen! Den sprællede rundt så scanningsdamen sagde hun blev helt søsyg af at prøve at følge den Men alt så helt perfekt ud!
Hun kunne ikke se køn, så det må forblive en hemmelighed små 20 uger endnu Men det gør nu ikke så meget, så er vi slipper vi for at risikere at de kommende bedsteforældre går amok i lyserød/lyseblå før tid
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Nessie

Hvor er du fin 

Dejligt med både bobler, og god gennemskanning, og det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig derinde 

Anmeld

23. juni 2013

Majbrit P

Sød lille hule 

Anmeld

23. juni 2013

Rødhætte

Stivdie skriver:

Tiden lige nu er virkelig let og harmonisk, ingen gener eller smerter, baby vokser som den skal (jeg vokser nok en smule for meget, men pyt med det, det udligner sig nok og ellers må jeg tage mig sammen efter fødslen) og mærker indimellem nogle små bobler/puf derindefra

Vi var til gennemscanning den anden dag. Det var superskønt at se det lille tigerdyr igen! Den sprællede rundt så scanningsdamen sagde hun blev helt søsyg af at prøve at følge den Men alt så helt perfekt ud!
Hun kunne ikke se køn, så det må forblive en hemmelighed små 20 uger endnu Men det gør nu ikke så meget, så er vi slipper vi for at risikere at de kommende bedsteforældre går amok i lyserød/lyseblå før tid

Sikke en fin babyhule. Og skønt med en stor overraskelse i vente om 20 uger

Anmeld

23. juni 2013

UnderStjernerne

Hvor er det en fin mave!  Og dejligt at det gik godt til skanningen! Skal selv til MD-skanning om hele 12 dage, synes tiden går aaaaalt for langsomt 

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

Nessie skriver:

Hvor er du fin 

Dejligt med både bobler, og god gennemskanning, og det bliver da spændende at se hvad der gemmer sig derinde 

Tusind tak! Og ja, det bliver super spændende at finde ud af, hvad der gemmer sig derinde De kommende bedsteforældre er allerede begyndt at gætte, og ud fra et par blurry scanningsbilleder mener de bestemt at vide, at det er en lille dreng Men det er nu meget hyggeligt med alt det gætteri.

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

Three little steps skriver:

Sød lille hule 

Tusind tak Den bliver forhåbentlig stor og fin med tiden

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

Rødhætte skriver:

Sikke en fin babyhule. Og skønt med en stor overraskelse i vente om 20 uger

Tak Og ja, det bliver skønt og super spændende at se om vi får en lille søn eller datter

Anmeld

23. juni 2013

Stivdie

UnderStjernerne skriver:

Hvor er det en fin mave!  Og dejligt at det gik godt til skanningen! Skal selv til MD-skanning om hele 12 dage, synes tiden går aaaaalt for langsomt 

Tusind tak! Det er en super oplevelse til scanningen, du kan godt glæde dig! Det er en fed følelse at være med til at tælle sin babys arme og ben for at se, at det hele er der! Ellers er jeg ikke så emotionel, men da hun gennemgik hjertet og jeg kom til at tænke på, hvad det var jeg så på skærmen, var jeg lige ved at begynde at tude
Og ja, når man venter på noget SÅ stort, så kan tiden kun gå forklangsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.