Dåbsmuffins med skyer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
14 svar
24 synes godt om
23. juni 2013

Dot D

Chokolademuffins med PSC med limesmag. Skyerne er fondant påtrykt navn...

Og så er de i de sødeste lyseblå og hvidstribede forme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

B&J

jamen dine kager ser så lækker lækker ud man har virkelig lyst til at sætte et stort tandsæt i dem, og super flotte er de også

Anmeld

23. juni 2013

Dot D

B&J skriver:

jamen dine kager ser så lækker lækker ud man har virkelig lyst til at sætte et stort tandsæt i dem, og super flotte er de også

Mange tak skal du have...

De smagte også godt, jeg er jo nødt til at smage på dem, inden de ryger ud af døren, hi hi.... det bliver godt nok somregel i "samlesæt" altså undervejs i processen, men godt det smagte det....

Anmeld

23. juni 2013

Dot D

B&J skriver:

Er faktisk lige igang med at lave en kage til i morgen i skolen... Det er sidste nye skud på stammen, en kage med lyse bunde med et stænk citron i dejen, og så bliver den fyldt med en skum af Lemoncurd og flødeskum, smører den op med en citronsmørcreme, det er bare såååååå lækkert...

Det er en af de kager, jeg selv er helt vild med, jeg spiser normalt ikke selv kage, men denne er bare så god 

Anmeld

23. juni 2013

LinLin

Fine hvordan er navnet trykt? Stempel??

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Dot D skriver:

Er faktisk lige igang med at lave en kage til i morgen i skolen... Det er sidste nye skud på stammen, en kage med lyse bunde med et stænk citron i dejen, og så bliver den fyldt med en skum af Lemoncurd og flødeskum, smører den op med en citronsmørcreme, det er bare såååååå lækkert...

Det er en af de kager, jeg selv er helt vild med, jeg spiser normalt ikke selv kage, men denne er bare så god 

Hold da op du må være farlig at bo med hold da op altså alle de lækker kager og muffin du laver MUMS

jeg ville blive den nye kage smager så hihihihi syntes det er så sejt du kan lave det

Anmeld

23. juni 2013

Dot D

LinLin skriver:

Fine hvordan er navnet trykt? Stempel??

Tak tak...

Ja, med dette stempel

http://dinkage.dk/praegere-18/tekst-praegesaet-86-dele-p1466

Anmeld

23. juni 2013

Dot D

B&J skriver:

Hold da op du må være farlig at bo med hold da op altså alle de lækker kager og muffin du laver MUMS

jeg ville blive den nye kage smager så hihihihi syntes det er så sejt du kan lave det

Hi hi - den nye kage-smager, den var god...

Jeg takker for de fine ord fra dig

Anmeld

23. juni 2013

LinLin

Dot D skriver:

Tak tak...

Ja, med dette stempel

http://dinkage.dk/praegere-18/tekst-praegesaet-86-dele-p1466

Smart

Anmeld

23. juni 2013

Dot D

LinLin skriver:

Smart

Det er også det stempel, jeg har brugt til båndet forneden på de to dåbskager med sko, jeg har lagt ind i dag...

Der skulle nemlig navn på båndet, så er det stempel dejligt nemt at bruge, og en fin effekt i småkager og lignende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.