hot tip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Milka

først, tak for jeres svar vedr bumbostole, jeg fandt og bestilte nogen og de skulle meget gerne komme her en af dagene – en pink og en lime. vi glæder os!!

nå, men til alle jer der har sutteflaskehelvede hver dag som jeg har – nu er det ikke så slemt mere som da pigerne var helt nye (og jeg er lidt ærgelig over at jeg først har opdaget det så sent), men:  flaskesutterne skal jo rengøres vildt grundigt og det er absolut ikke nemt, jeg har både klippet opvaskesvampe mindre og stået med vatpinde og alt muligt. anyway – man vender sguda bare vrangen ud på dem! svup, siger det, og så vasker man den ren og vender den tilbage.

personligt har jeg en fest over det lige nu, håber der er nogen der kan bruge det til noget : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Sabina & Simone

Hehe, nå det er ikke kun mig der har haft problemet med de sutter... Fik dog fremskaffet en flaskerenser hvorpå der også er en til sutterne, så den gør jobbet... Men kunne være jeg skulle vende vrangen ud og se om den gør det godt nok... Tak for tippet...

Hvor fik du fat i stolene henne?

Anmeld

9. juli 2009

Milka

stedet hedder blueballoon (eller noget i den stil), det var malucca09 der fandt det 

Anmeld

9. juli 2009

Skouboe

Avent flaskerenser's har sådan nogle riller i enden, der passer til at rengøre sutterne...

Ellers god ide :O)

Anmeld

13. juli 2009

JustAnotherName

Milka skriver:

først, tak for jeres svar vedr bumbostole, jeg fandt og bestilte nogen og de skulle meget gerne komme her en af dagene – en pink og en lime. vi glæder os!!

nå, men til alle jer der har sutteflaskehelvede hver dag som jeg har – nu er det ikke så slemt mere som da pigerne var helt nye (og jeg er lidt ærgelig over at jeg først har opdaget det så sent), men:  flaskesutterne skal jo rengøres vildt grundigt og det er absolut ikke nemt, jeg har både klippet opvaskesvampe mindre og stået med vatpinde og alt muligt. anyway – man vender sguda bare vrangen ud på dem! svup, siger det, og så vasker man den ren og vender den tilbage.

personligt har jeg en fest over det lige nu, håber der er nogen der kan bruge det til noget : )

Hvor er du herlig   

Håber stolene bliver et hit.
kram herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.