Gravid og halsbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.872 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. juni 2013

Menne

Jeg er ret sikker på, at jeg har fået halsbetændelse. Skal jeg ringe til vagtlægen eller vente til min læge åbner imorgen? Og så måske et dumt spørgsmål: kan det skade babyen/graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2013

Trinebaby

Menne skriver:

Jeg er ret sikker på, at jeg har fået halsbetændelse. Skal jeg ringe til vagtlægen eller vente til min læge åbner imorgen? Og så måske et dumt spørgsmål: kan det skade babyen/graviditeten? 

Jeg ville ringe til vagtlægen så du kan få nået behandling også bare sige du er gravid så du er sikker på du må tage pillerne tror bestemt ikk det kan skade baby go bedring 

Anmeld

23. juni 2013

DianaRJS

Menne skriver:

hvis du har halsbetændelse vil du få antibiotika, og der er lavet antibiotika som gravide godt må få Ellers kunne vi jo rende og være syge hele tiden

Anmeld

23. juni 2013

Menne

Trinebaby skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen så du kan få nået behandling også bare sige du er gravid så du er sikker på du må tage pillerne tror bestemt ikk det kan skade baby go bedring 

Det tror jeg, jeg vil gøre . Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.