Smerter i anus? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2013

Anonym trådstarter

Ano tilladt...

Er i min 11. graviditetsuge, og dette er anden gang jeg oplever smerter i anus 

Det gør sådan konstant ondt, men hvis jeg sætter mig for hårdt ned, eller tager almindelige skridt, så "støder" det ekstra, og gør endnu mere ondt.

Det er nogle uger siden, at jeg sidst havde denne smerte, og der varede den også en dags tid...  (ved ikke om det er gået væk imorgen).

Jeg fik at vide til TS at jeg har en bagudvendt livmoder, kan det have noget med det at gøre?

Jeg har også prøvet at læse om hæmorider, men synes ikke heeelt at symptomerne passer, medmindre det er optakt til en??? 

Er der andre der har oplevet noget lign. eller har idé til hvad det kan være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

B&J

evt en hæmoride, har du evt mærket efter eller set efter det er jo helt alm, når man er gravid...

ellers snak med din læge

eller har du haft for hård afføring det kan det også være 

Anmeld

23. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Man kan godt have en hæmoride indvendigt på den nederste del af tarmen, som driller og gør ondt. Jeg synes du skal lade sig undersøge under alle omstændigheder. Det kan også være rifter, evt. ved hård afføring. Ville nok lade mig undersøge hvis jeg var dig, da det kan være så mange forskellige ting.

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

evt en hæmoride, har du evt mærket efter eller set efter det er jo helt alm, når man er gravid...

ellers snak med din læge

eller har du haft for hård afføring det kan det også være 

Tak for svar 

Jeg ville bare tro, at mn har smerter ved en hæmoride hver dag, og har intet idag - fuldstændig lige som sidste gang..

Har mærket efter, og kan ikke mærke noget unormalt 

Jeg bed dog mærke i, at jeg havde ligamentsmerter i underlivet, faktisk hele dagen igår, samtidig med de smertre i anus.. Idag er der hverken ligamensmerter eller i anus 

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Man kan godt have en hæmoride indvendigt på den nederste del af tarmen, som driller og gør ondt. Jeg synes du skal lade sig undersøge under alle omstændigheder. Det kan også være rifter, evt. ved hård afføring. Ville nok lade mig undersøge hvis jeg var dig, da det kan være så mange forskellige ting.

Tak for svar 

Se evt mit svar til B&J 

Anmeld

23. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for svar 

Jeg ville bare tro, at mn har smerter ved en hæmoride hver dag, og har intet idag - fuldstændig lige som sidste gang..

Har mærket efter, og kan ikke mærke noget unormalt 

Jeg bed dog mærke i, at jeg havde ligamentsmerter i underlivet, faktisk hele dagen igår, samtidig med de smertre i anus.. Idag er der hverken ligamensmerter eller i anus 

syntes måske du skal få en snak med lægen jo den kan godt forsvinde igen sådan en...

Anmeld

23. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

syntes måske du skal få en snak med lægen jo den kan godt forsvinde igen sådan en...

Okay, øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.