Anbefal en søskende vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. juni 2013

Taniakb

Hej alle.. Nu står vi her og venter på nr 2 .. Vi har snakket om at købe en søskende vogn, men der er så mange forskellige..

Vi vil ik ha en hvor de sidder ved siden af hinanden ..

Er der nogen der kan anbefale en god en ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

StudPsyk

Taniakb skriver:

Hej alle.. Nu står vi her og venter på nr 2 .. Vi har snakket om at købe en søskende vogn, men der er så mange forskellige..

Vi har en babyjogger city mini gt, og jeg er så glad for den, at jeg nærmest vil gifte mig med den Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle... Man kan tilkøbe lift, som kan klikkes i i den ene side, den er SÅ nem at køre rundt med grundet svingbare forhjul, den klappes sammen på et enkelt sekund, og fylder intet klappet sammen!

Anmeld

22. juni 2013

StudPsyk

Taniakb skriver:

En video af den her:

http://www.youtube.com/watch?v=ZDzwb8zHGC0

Anmeld

22. juni 2013

Taniakb

Janne T. skriver:

Vi har en babyjogger city mini gt, og jeg er så glad for den, at jeg nærmest vil gifte mig med den Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle... Man kan tilkøbe lift, som kan klikkes i i den ene side, den er SÅ nem at køre rundt med grundet svingbare forhjul, den klappes sammen på et enkelt sekund, og fylder intet klappet sammen!

Ligger sædderne ik også meget ned?
Får vi aldrig Isabella til at sidde i :/ ..

Men vi vil helst ik ha sådan en model hvor de sidder ved siden af hinanden .. Manden synes de er ALT for store .. Også selvom vi har været i Babysam i dag og kigge på hvor smarte de egentlig er.. Men får ham ik med på ideen ..

Anmeld

22. juni 2013

StudPsyk

Taniakb skriver:

Ligger sædderne ik også meget ned?
Får vi aldrig Isabella til at sidde i :/ ..

Men vi vil helst ik ha sådan en model hvor de sidder ved siden af hinanden .. Manden synes de er ALT for store .. Også selvom vi har været i Babysam i dag og kigge på hvor smarte de egentlig er.. Men får ham ik med på ideen ..

Det synes jeg ikke hun gør, når hun sidder i den Men i kan jo prøve at sætte hende i de forskellige ude i butikkerne.

De fleste nu om stunder fylder altså intet! Eller der er nok forskel, men nu hedder den her jo "mini", og er i sagens natur ret lille i bredden - og det synes jeg er en fordel, man skal jo kunne komme rundt

Den eneste ulempe jeg kan komme på er, at fodstøtten ikke kan hæves, så når Rose sover i den, bøjer hendes ben nedad. Det har hun nu ikke noget imod, men det er der måske nogle børn der har

Anmeld

22. juni 2013

modesty

Her er nogle modeller som du efterspørger. Phil & Teds er dem jeg oftest ser i gadebilledet, af "dobbeltdækker"-modellerne. Har dog ingen personlig erfaring.

Men jeg ville klart foretrække sådan en som Janne T. linker til - det må være ret nederen for barnet der sidder/ligger i det nederste sæde i "dobbeltdækkerne"...

http://www.babybusiness.dk/tvillinge-og-soeskendevogne.html

Anmeld

23. juni 2013

Taniakb

modesty skriver:

Her er nogle modeller som du efterspørger. Phil & Teds er dem jeg oftest ser i gadebilledet, af "dobbeltdækker"-modellerne. Har dog ingen personlig erfaring.

Men jeg ville klart foretrække sådan en som Janne T. linker til - det må være ret nederen for barnet der sidder/ligger i det nederste sæde i "dobbeltdækkerne"...

http://www.babybusiness.dk/tvillinge-og-soeskendevogne.html

Den første på den side.. Kees tandem delux er faktisk den vi har kigget mest på... Den model hvor der er der ligger nede under er vi slet heller ik til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.