Nogen der har aborteret uden at opdage det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. juni 2013

BabyDrømme23

Et meget følsomt emne.

Men er bare så nervøs for NF scanning, har ikke været til nogen scanning endnu, skal i næste uge og har heller ikke hørt hjertelyd. Så derfor ved jeg jo ikke om der er noget levende inde i min mave 

Har hørt om nogle der er kommet til scanning og så er barnet dødt. Men tænker på, havde i nogen blødning eller noget usædvanligt? var der nogle tegn som gjorte at i havde mistanke om der var noget i vejen?

Jeg mærker intet næsten i maven, har kun ømme bryster og lidt kvalme, og træt.

Håber nogen kan berolige mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

BabyDrømme23

Skal lige siges at jeg har ikke haft nogen blødning og alt virker at gå godt

Anmeld

22. juni 2013

Juliekp

BabyDrømme23 skriver:

Et meget følsomt emne.

Men er bare så nervøs for NF scanning, har ikke været til nogen scanning endnu, skal i næste uge og har heller ikke hørt hjertelyd. Så derfor ved jeg jo ikke om der er noget levende inde i min mave 

Har hørt om nogle der er kommet til scanning og så er barnet dødt. Men tænker på, havde i nogen blødning eller noget usædvanligt? var der nogle tegn som gjorte at i havde mistanke om der var noget i vejen?

Tror og håber selvfølgelig ikke der er grund til bekymring. Hvis du aborterede ville du bløde. Det er klart du intet mærker, din baby er så lille at h*n ikke kan slå fra sig endnu, der går nogle uger endnu... 

Anmeld

22. juni 2013

Trinebaby

BabyDrømme23 skriver:

Et meget følsomt emne.

Sådan havde jeg det også for havde ingen symptomer overhoved , men vi venter en sund og rask dreng , og er sikker på alt er okay 

Anmeld

22. juni 2013

Mutti2B

Min veninde kom til nf og fik at vide at der ikke var liv. Det var gået til i 8. -9. Uge. Men hun syntes også at hendes symptomer var forsvundet.

Anmeld

22. juni 2013

tinasmor

BabyDrømme23 skriver:

Et meget følsomt emne.

Jeg kom til NF i uge 15 og troede alt var fint. Var vokset som jeg skulle. Havde ikke mange symptomer, men det havde jeg heller ikke med min første. Desværre var der ikke noget liv længere (havde set hjertebanken i uge 9) Fik lavet en udskrabning dagen efter.

Lad vær med at bekymre dig. Hos Laaangt de fleste går det jo rigtig fint, så prøv ikke at tænke for meget over det- selv om jeg ved det er smadder svært.

Anmeld

22. juni 2013

aarhusmor

De gange jeg har prøvet en MA (dødt foster) der er symptomerne aftaget hurtigt. Det har dog været tidligere end NF scanningen

Anmeld

23. juni 2013

BabyDrømme23

Ok tak for jeres svar, kan se at det er forskelligt, men heldigvis lyder det til at gå godt for de fleste 

Jeg vil prøve at tage det mere roligt og ikke tænke så meget over det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.