hvordan går det:)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej allesammen
fik bare lige lyst til og høre hvordan det går med jers gravidtit rundt om her går det fint
termin 24 okt
24+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Pige2009

Hey Folks.
Her går det rigtig fint - masser af liv og spillopper. Jeg har stadig ingen gener oplevet overhovedet, og har kun taget 5 kg. på, så det er herligt Maven er dog begyndt at vokse lidt nu, men det skulle den jo også gerne være eftersom jeg kun har 12 uger til termin på lørdag.

Linda 26+5

Anmeld

9. juli 2009

sabi1979

Hejsa
min graviditet forløber fint, bortset fra bækkenløsning og en nerve i klemme i mit lænd Men ellers har jeg en meget aktiv lille bebse i maven og det er så dejligt at mærke liv så meget

Knus sabrina  33+2

Anmeld

9. juli 2009

Stumpen

Det går så godt at den bette ikke  vil ud..
Anja 41+6

Anmeld

9. juli 2009

Rikke, Liam & Linus

Her går det såmænd helt fint.

Er nu 40+1.... så nu begynder utålmodigheden at melde sig.

Skal en tur op til jordemoderen idag, for at se om alt er som det skal være.
Håber hun siger at fødslen på magisk vis er gået igang uden jeg har opdaget det...hihi. Så vi kan få lov til at møde lillemanden

Anmeld

9. juli 2009

Lærke90

Her går det også fint, eftersom kvalmen er næsten væk (har været meget plaget af det)
Har termin den 13 december og er nu i uge 17+4 ´, så skal snart til scanning igen for at få kønnet at vide.
Babyen skal på første tur til Italien her på lørdag, dog må den opleve turen på en lidt anden måde end os andre, men med er den jo

Held og lykke med jeres graviditet

Anmeld

9. juli 2009

Mathilde

Hej alle jer smukke gravide

Her går det stille og roligt. Jeg har termin om 6 dage, så nu får vi forhåbentlig snart lov til at møde vores lille pige Jeg har mens smerter on and off og nogle jag i underlivet der gør ret ondt + mit skamben gør ondt fordi lillepigen ligger helt nede og klar....
Jeg føler mig ikke utålmodig endnu, men er også begyndt at bekymre mig for fødslen og det tager desværre meget af glæden væk

Knus Mathilde 39+1

Anmeld

9. juli 2009

Nanna1985

Hej tøser..

Her går alt rigtig godt med graviditeten og mig.. Jeg mærker intet til at være gravid og jeg nyder det bare SÅ MEGET  

Jeg glæder mig super meget til vægtscanningen om 14 dage  Bliver godt at se vores lille skat igen   

Knus herfra Nanna, 32+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.