Måske stress, suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg har den seneste uges tid haft lidt svært ved at trække vejret. Som om luften stoppede ca 2-5 cm før den nåede helt ned i lungerne. Jeg har slået det væk nedsat jeg var nervøs for min eksamen igår og var sikker på at når det var overstået ville jeg være på toppen igen. Men jeg har bare fået det værre og værre. Mistet appetit, blevet svimmel, kvalme osv. Fik så en akut tid hos lægen idag og der gik ikke lang tid før hun snakkedeom stress og helt ærligt måske har hun ret. I den senere tid har der bare været så meget. Vi skal sælge vores lejlighed, låne penge til et hus, snakke med bank og ejendoms mæglere, skolen har været hård og vores datter er Big time i trods alderen. Måske mit hoved bare er fyldt.
Her til aften brød jeg grædende sammen pga noget spagetti der fald ud af skabet og ned på gulvet, det er jo ikke en helt normal reaktion.

Jeg ville ikke noget med dette indlæg andet end at få sat ord på det hele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2013

iris-mor

Åh stakkels dig. Ting kan hurtigt og sagtens blive for meget for en. Pas på dig selv

Anmeld

3. juli 2013

pussekat

Anonym skriver:

Jeg har den seneste uges tid haft lidt svært ved at trække vejret. Som om luften stoppede ca 2-5 cm før den nåede helt ned i lungerne. Jeg har slået det væk nedsat jeg var nervøs for min eksamen igår og var sikker på at når det var overstået ville jeg være på toppen igen. Men jeg har bare fået det værre og værre. Mistet appetit, blevet svimmel, kvalme osv. Fik så en akut tid hos lægen idag og der gik ikke lang tid før hun snakkedeom stress og helt ærligt måske har hun ret. I den senere tid har der bare været så meget. Vi skal sælge vores lejlighed, låne penge til et hus, snakke med bank og ejendoms mæglere, skolen har været hård og vores datter er Big time i trods alderen. Måske mit hoved bare er fyldt.
Her til aften brød jeg grædende sammen pga noget spagetti der fald ud af skabet og ned på gulvet, det er jo ikke en helt normal reaktion.

Jeg ville ikke noget med dette indlæg andet end at få sat ord på det hele.

hejsa
du skal til at have ro på for det er stess du her og vis du ikke få ro på kan det gå lang tid før du bliv frisk igen her tog det min mand 6 månde at kom op igen så nu kan jeg se det vis han er på vej der ud igen da så får jeg han til at for når ro ved at få han ud og sejle med marinehjemmeværnet så det er ikke nok som råbet på en alle hjælp hende der så tro du skal til at se på hvad du kan/vil for du kan ikke når det hele selv om man godt vil det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.