Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Jubiii - så kom indkaldelsen til NF scanningen.Torsdag den 4/7 kl 14.20 skal vi ind og se baby igen glæder mig så ufatteligt meget.. Jeg vil være 12+1 den dag.Ville bare lige dele min glæde med jer, god weekend derude
Jubiii - så kom indkaldelsen til NF scanningen.Torsdag den 4/7 kl 14.20 skal vi ind og se baby igen glæder mig så ufatteligt meget.. Jeg vil være 12+1 den dag.Ville bare lige dele min glæde med jer, god weekend derude
BigHope13 skriver: Jubii. hvor bliver det bare dejligt. og der er jo heldigvis ikke så længe til mere
Jubii. hvor bliver det bare dejligt. og der er jo heldigvis ikke så længe til mere
**Ønskebabyen skriver: JNej under 14 dage det er fantastisk!
JNej under 14 dage det er fantastisk!
Ihhh, det er såden en dejlig scanning NF God weekend til dig også
BigHope13 skriver: Ja det bare skønt at der ikke er længere tid til. Så kan man ihvertfald se sig ud af ventetiden
Ja det bare skønt at der ikke er længere tid til. Så kan man ihvertfald se sig ud af ventetiden
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ihhh, det er såden en dejlig scanning NF God weekend til dig også
Iiiiiiiiiih, hvor er du heldig !!
Har ikke fået en indkaldelse endnu
Hvor mange dage gik der fra lægebesøg til brevet kom?
CroQuis skriver: Iiiiiiiiiih, hvor er du heldig !! Har ikke fået en indkaldelse endnu Hvor mange dage gik der fra lægebesøg til brevet kom?
Hvor dejligt Tak god weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128