Endelig gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juni 2013

Anonym trådstarter

Så blev det endelig min tur til at have en lille spire i maven.. Jeg er kun 4+ 4 ca og efter at have læst alle de indlæg om SA og GUL er jeg virkelig nervøs for også at miste..
Er der andre som også får disse tanker, eller er det bare mig der er tosset jeg har mens lignende smerter, men det er vel helt normalt?

Hilsen en meget lykkelig forhåbentlig snart mor, som ikke helt tør tro på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

mrhl

Anonym skriver:

Så blev det endelig min tur til at have en lille spire i maven.. Jeg er kun 4+ 4 ca og efter at have læst alle de indlæg om SA og GUL er jeg virkelig nervøs for også at miste..
Er der andre som også får disse tanker, eller er det bare mig der er tosset jeg har mens lignende smerter, men det er vel helt normalt?

Kæmpe stort tillykke! :-) jeg var også voldsomt nervøs de første par uger, og kan stadig godt blive det ind i mellem når tankerne løber løbsk. Prøv at nyd det uden at bekymre dig hele tiden. mens agtige smerter er vist normalt, jeg havde det i hvert fald også.

Mille 16+5

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Kæmpe stort tillykke! :-) jeg var også voldsomt nervøs de første par uger, og kan stadig godt blive det ind i mellem når tankerne løber løbsk. Prøv at nyd det uden at bekymre dig hele tiden. mens agtige smerter er vist normalt, jeg havde det i hvert fald også.

Mille 16+5

Tusind tak -og i lige måde!!
Ja jeg må prøve at ligge tankerne væk, og tro på at alt er som det skal være.. Det er en mærkelig fornemmelse, når man ikke ved hvordan det skal føles glæder mig til at komme til en scanning på et tidspunkt, håber at det kan gøre det lidt mere virkeligt for mig

Anmeld

21. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Først stort tillykke

- Jeg var også meget nervøs i starten, ja faktisk frem til NF. Købte en tryghedsscanning 6+6 og det hjalp lidt. 

Tror de fleste er nervøse de første uger, men somregel uden grund

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Først stort tillykke

- Jeg var også meget nervøs i starten, ja faktisk frem til NF. Købte en tryghedsscanning 6+6 og det hjalp lidt. 

Tror de fleste er nervøse de første uger, men somregel uden grund

Ja det er jo noget værre pjat -tror også jeg vil betale for en scanning, det er først fra uge 6 man kan se hjerteblink ik? Vil sikkert også kunne tro på det, når man kan se det lille liv -ihh det er så fantastisk! Håber at den lille spire blir i maven min

Anmeld

21. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det er jo noget værre pjat -tror også jeg vil betale for en scanning, det er først fra uge 6 man kan se hjerteblink ik? Vil sikkert også kunne tro på det, når man kan se det lille liv -ihh det er så fantastisk! Håber at den lille spire blir i maven min

Mener det er i uge 6+ hjertet begynder at slå, kan ikke helt huske det faktisk, men de fleste scanningsklinikker scanner fra 7+ og der kan du i hvert fald se hjerteblink.

Glæd dig, det er skønt at være til scanning hver gang 

Anmeld

21. juni 2013

Trinebaby

Stort tillykke det helt normalt at man er nervøs var jeg virkelig også for havde ikk kvalme eller nået , og mens smerter er normalt det har jeg også haft og jeg er snart 26 uger

Anmeld

21. juni 2013

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Stort tillykke det helt normalt at man er nervøs var jeg virkelig også for havde ikk kvalme eller nået , og mens smerter er normalt det har jeg også haft og jeg er snart 26 uger

Okay, så jeg er ikke den eneste kan jeg høre der går og er lidt nervøs
Jeg vil prøve at nyde og glæde mig over mine positive tests, og bare håbe på det bedste

Anmeld

21. juni 2013

Line Højdal

Stort tillykke... Håber vi kommer til at følges ad så - jeg er i dag 4+3, så her er det også helt nyt endnu

Jeg er sikker på at bekymringen vil være der helt ind til 13. uge - fordi vi så inderligt ønsker os denne baby. Men omvendt kan jeg langt hen ad vejen godt tale mig selv til den fornuft, at hvis jeg skulle miste, så er det fordi der er noget galt med barnet!!

Så prøv som de andre også opfordrer dig til - at nyde det! Højst sandsynligt vil vi snart have små bulende maver

Endnu engang stort tillykke..

Line

Anmeld

21. juni 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Stort tillykke! Jeg havde præcis de samme tanker de første uger i graviditeten. Vi endte med st købe os til en trygheds scanning i uge 8. Det var alle pengene værd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.