Så blev det igen d 21 Juni... og kan idag tænke tilbage på d 21 Juni sidste år.. hvor jeg lå på Horsens sygehus og ventede på at skulle føde vores lille prinsesse 21+0 pga kromosom fejl..
Vores lille prinsesse blev født kl 20.27, vejede 303 g og var 23 cm lang og vi gav hende navnet Lily 
Senere idag skal kæresten og jeg op på hendes gravsted og lægge en Lilje ved hende og ønske hende tillykke med 1 års fødselsdagen
Derudover skal vi også ønske vores engle hund tillykke med fødselsdagen idag. han kunne have været blevet 13 år idag, men tabte desværre kampen til kræft og alderdommen i november sidste år.
Og for det ikke skal være løgn så mindes vi også kæresten søde mormor idag som også gik bort sidste år d 21 juni, så det hele ramlede lige sammen på en og samme dag sidste år.
Heldigvis er livet lidt mere lykkeligt i år på d 21 juni, da jeg jo er 30+0 idag med vores nye lille prinsesse
og kun 10 uger til termin.. vi glæder os så meget til at møde Lilys lillesøster 
Men puha hvor kommer følelserne op i en igen når man ser tilbage på det helvede vi gennemgik sidste år hvor vi var helt nede og skrabe bunden og var fuldstændig ødelagte i lang lang tid
Tak fordi du læste med 
Anmeld